- Monitorowanie i koordynacja procesu formalnego w zakresie przygotowania i realizacji projektów żelbetowych na terenie Polski i zagranicy (Szwecja, Austria, Niemcy, Francja, Norwegia),
- Dbanie o przestrzeganie zapisów umownych i ofertowych na realizowanych projektach,
- Szczegółowa kontrola terminów, kosztów i jakości,
- Koordynowanie oraz kontrola pracy zespołu Inżynieryjnego oraz montażowego,
- Kontrola jakości wykonywanych robót, monitorowanie usterek wykonawczych,
- Prowadzenie korespondencji z GW oraz administrowanie dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Udział w spotkaniach koordynacyjnych oraz sporządzanie i archiwizowanie protokołów i notatek z spotkań,
- Sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących realizacji w tym raportowanie bieżących zadań/bieżącej sytuacji na projekcie bezpośrednio do Dyrektora Działu Realizacji,
- Regularne wyjazdy służbowe do państw realizacji naszych kontraktów w ramach koordynacji i kontroli projektów.
- Tytuł inżyniera budownictwa,
- Doświadczenie w branży budowlanej oraz zarządzania projektami - idealnie w obszarze konstrukcji żelbetowych,
- Multiskilowości oraz dobra organizacja pracy - będziesz prowadził/a kilka projektów jednocześnie,
- Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację min. B2 (będziemy to weryfikować podczas spotkań rekrutacyjnych),
- Dyspozycyjności oraz gotowości do regularnych wyjazdów służbowych do krajów, w których prowadzimy kontrakty (Szwecja, Austria, Niemcy, Francja, Norwegia),
- Chęć i otwartości w nawiązywaniu kontaktów z naszym nadzorem, jak i z klientem,
- Odpowiedzialności i zorientowanie na rezultaty,
- Umiejętności analitycznego myślenia i otwartości na rozwiązywanie problemów,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Dobra znajomość MS Office.
- Do wyboru umowa o pracę lub kontakt B2B,
- Dobrą atmosferę w pracy – to nie puste frazesy, będzie Ci się chciało wstawać w poniedziałki,
- Doświadczenie i wiedze specjalistów, której nie nauczysz się na studiach ani z kursów,
- Realny wpływ na wykonywanie przez Ciebie zadania - doceniamy kreatywność, innowacyjność i otwartą głowę na rozwiązywanie problemów,
- Gwarantujemy Ci możliwość długoletniej współpracy i realizacje naprawdę ambitnych projektów,
- Możliwość uczestnictwa w kursach językowych.
Poznaj
Lambda S.A.
Dlaczego warto?
Lambda S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma z ugruntowaną pozycją w branży budowlanej, specjalizująca się w kompleksowej realizacji projektów przemysłowych na terenie Polski i na rynkach zagranicznych.
Dzięki obecności w dwóch kluczowych miastach – Łodzi i Warszawie – skutecznie łączymy elastyczność działania z dostępem do centralnych rynków inwestycyjnych.
Firma zatrudnia ponad 500 wykwalifikowanych pracowników, zarówno fizycznych, jak i biurowych. Nasz zespół to połączenie doświadczenia, wiedzy technicznej oraz zaangażowania, co pozwala nam z powodzeniem realizować nawet najbardziej wymagające projekty budowlane.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Rozmowy telefoniczna z Rekruterem
-
Krok
Rozmowa telefoniczna z działem technicznym
-
Krok
Propozycja współpracy
-
Krok
Dopełnienie formalności
Opinie pracowników
-
-
Maciej Konieczka
Kierownik Budowy
Doceniam, że w naszej firmie każdy projekt traktowany jest priorytetowo, a współpraca opiera się na zaufaniu i wzajemnym wsparciu. To miejsce, gdzie mogę realizować swoje doświadczenie i wiedzę w praktyce.
-
-
Magdalena Brzozko
Kierownik HR
Praca w tej firmie daje mi możliwość realnego wpływu na rozwój zespołu i realizację ambitnych projektów. Doceniam kulturę wsparcia i otwartości, która pozwala nam się rozwijać każdego dnia.