Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2923 dni temu

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta z branży turystycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Projektu
Miejsce pracy: Kraków




Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Realizację projektutelefonicznej obsługi klienta zgodnie z przyjętymi założeniami (cele ilościowe, jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów),
  • Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektu,
  • Raportowanie wyników realizacji kampanii,
  • Utrzymanie i zarządzanie podległym zespołem w celu podnoszenia efektywności na projekcie, (m.in kontrola jakości rozmów; motywowanie pracowników; prowadzenie spotkań grupowych oraz indywidualnych, zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji kampanii),
  • Stały kontakt z klientem we wszystkich fazach współpracy,
  • Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi jakości i efektywności realizowanego projektu.
Wymagania:
  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora/ Lidera w Call Center,
  • Dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom C1 – warunek konieczny,
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Samodyscyplina i wysoka odporność na stres,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie,
  • Unikalne międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • Współpracę z prestiżowym Klientem z branży turystycznej,
  • Pakiet benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    13 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...