Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Recepcji Warszawa
Koordynator Recepcji w Przychodni

Koordynator Recepcji w Przychodni

Telemedi sp. z o.o.
Warszawa
5 500 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
508 dni temu

TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z  lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.

W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.

Koordynator Recepcji w Przychodni
Miejsce pracy: Warszawa
Praca stacjonarna w Przychodni na Mokotowie
 
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów 
  • Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
  • Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
  • Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
  • Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług 
  • Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
  • Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
  • Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych 
  • Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni 
  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
  • Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
  • Realizacja dodatkowych zadań operacyjnych
  • Układanie grafików personelu medycznego
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Dyspozycyjność w godzinach 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa)
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji w branży medycznej - mile widziane
  • Zorientowanie na potrzeby Pacjentów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu
  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
  • Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi 
  • Mile widziana praca na systemach CRM do obsługi punktów usługowych/medycznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem 
  • Entuzjazm i pogodne usposobienie
  • Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik 
  • Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy! 
  • Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne) 
  • Pracę w nowo otwartej klinice
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole 
  • Dostęp do pakietu medycznego oraz karty multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...