Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
- koordynowanie projektów dotyczących procesów reklamacyjnych,
- prowadzenie i omawianie bieżącego monitoringu jakościowego i ilościowego problemów,
- analizę oraz eliminowanie przyczyn kluczowych powodów reklamacji, przy współpracy z kierownikami magazynów, zmiany oraz obszarów,
- zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację,
- inicjowanie działań korygujących oraz nadzór nad ich realizacją,
- opracowywanie i wdrażanie procedur oraz instrukcji, tworzenie statystyk, raportów, innych dokumentów związanych z reklamacjami,
- budowanie efektywnego zespołu pracującego w oparciu o nowoczesne narzędzia analiz przyczyn problemów,
- koordynowanie pracy podległego zespołu – organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu.
- chcesz rozwijać się w zarządzaniu zespołem oraz w procesach reklamacji,
- potrafisz analizować przyczyny problemu (reklamacji) i wdrażać działania zapobiegawcze,
- chcesz mieć realny wpływ na procesy, poprzez ich usprawnianie,
- posiadasz umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji,
- potrafisz współpracować z innymi obszarami i osiągać cele jakościowe,
- posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem ludźmi/procesami,
- chętnie podejmujesz nowe wyzwania.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!