Ogłoszenie numer: 2585796, z dnia 2019-08-05
Jesteśmy Firmą z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku małopolskim. Posiadamy obecnie 12 sklepów na terenie Krakowa w starannie dobranych lokalizacjach. Cechuje nas długoletnia tradycja i dbałość o jakość oferowanych usług.
Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie www.podwawelska.pl
W związku z dynamicznym rozwojem firmy stale tworzymy nowe miejsca pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko
Koordynator sieci sklepów spożywczych
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- bieżąca współpraca z kierownikami sklepów w zakresie wzrostu sprzedaży
- kontrola realizacji standardów przyjętych w sieci w/g księgi standardów
- kontrola sklepów pod względem :
- czystości
- zaopatrzenia w asortyment
- obsługi klienta
- ciągłości asortymentu w promocji
- bieżące monitorowanie cen u konkurencji
- kontrola zapasów w sklepach
- kontrola wielkości sprzedaży
Wymagania
- min.3 - lata doświadczenia na stanowisku Koordynatora
- wysoko rozwinięta umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- duża samodzielność w działaniu i zaangażowanie w wykonywane zadania
- umiejętność podejmowania decyzji w zmiennych warunkach
- bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność jednoczesnego koordynowania wielu zdań
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- dobra znajomość programu PC Market
- gotowość do pracy w nienormowanych godzinach
- mile widziana własna działalność gospodarcza
- mile widziani kandydaci z Krakowa
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilność zatrudnienia
- odpowiednie narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy
- bogaty fundusz świadczeń socjalnych takich jak: Wczasy pod Gruszą, bony świąteczne, karta MULTISPORT
- benefity w ramach polityki prorodzinnej; dofinansowanie do wczasów dzieci, podręczników szkolnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.