- Weryfikacja pracy podległych pracowników
- Podejmowanie działań w zakresie poprawy jakości dostaw
- Utrzymanie dobrych relacji z klientem
- Nadzór nad dokumentacją
- Wyznaczanie zadań oraz monitorowanie ich realizacji
- Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
- Dobra organizacja pracy własnej
- Samodzielność oraz odpowiedzialność za terminowe i poprawne wykonanie powierzonych obowiązków
- Planowanie zadań w długiej i krótkiej perspektywie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Podstawowe umiejętności obsługi komputera i arkusza Excel
- Mile widziane doświadczenie w dziale dostaw artykułów spożywczych
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Kartę sportową OK System
- Pracowniczy program ubezpieczeniowy
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.