Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Nr ref: KWSOK/X/HM/SZ
Miejsce pracy: Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i telefonicznej obsługi Klienta,
- doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu zespołu sprzedażowych,
- inicjatywa, samodzielność i ukierunkowanie na skuteczną realizację celów,
- umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej,
- kreatywność w działaniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- bardzo dobra organizacja pracy.
dodatkowe atuty:
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz coachingu sprzedażowego.
Główne zadania do realizacji:
- odpowiedzialność za zadania wykonywane przez podległy zespół,
- działania ukierunkowane na realizacje celów sprzedażowych w zespole,
- raportowanie działań zespołu,
- motywowane pracowników do aktywnych działań sprzedażowych,
- prowadzenie spotkań coachingowych z pracownikami oraz cykliczna ocena pracy,
- badanie potrzeb rozwojowych oraz budowanie ścieżki rozwoju pracownika.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kompetencji.