Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Call Center

Manpower
Łódź
praca stacjonarna
4147 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Koordynator Zespołu Call Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: SV/050/TKW

Zadania:
  • Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników
  • Kierowanie pracą zespołu w celu osiągnięcia wyników zgodnie z normami jakościowymi (i ilościowymi)
  • Motywowanie zespołu
  • Monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu.
  • Kontrolowanie jakości pracy
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności, jakości bądź innych, ustalonych na podstawie umowy z klientem – w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Regularne kontakty z klientami w celu lepszej współpracy
  • Nadzór nad wydajnością zespołu - definiowanie błędów, uchyleń w procesie, wprowadzanie zmian, ulepszeń

 

Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą w firmie z branży SSC/BPO
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Znajomość technik motywacji, negocjacji
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Zdolności interpersonalne

 

Oferujemy:
  • Kompleksowy system szkoleniowym
  • Pakiet socjalny
  • Ruchomy czas pracy (w trybie dziennym)
  • Interesująca praca w multinarodowym środowisku
  • Kontakt ze współpracownikami i klientami firmy w języku angielskim
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...