Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Reklamacji

innogy Polska Operations Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
940 dni temu
Koordynator Zespołu Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Oczekiwania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w koordynowaniu pracy co najmniej 5-osobowego zespołu (preferowany obszar reklamacji)
  • nastawienie na realizację ustalonych KPI
  • umiejętność zarządzania zespołem w zmianie
  • proaktywna postawa w kontekście usprawniania procesów biznesowych
  • dbałość o zachowanie najwyższych standardów procesów obsługi Klienta
  • znajomość zasad tworzenia korespondencji do Klientów
  • umiejętność współpracy z różnymi obszarami w organizacji
Zadania:
  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem operacyjnym reklamacji
  • bieżąca analiza wskaźników SLA/KPI w zakresie obsługi Klienta oraz definiowanie działań mających na celu poprawę wyników
  • sporządzanie cyklicznych raportów i statystyk oraz ich prezentacja przed przełożonym
  • budowanie i rozwijanie zespołu (udział w rekrutacjach, planowaniu szkoleń, przeprowadzanie oceny okresowej, weryfikacja jakości)
  • organizacja pracy zespołu oraz motywowanie do realizacji ustalonych KPI
  • definiowanie i wdrażanie zmian regulowanych przepisami oraz związanych z podnoszeniem efektywności i jakości obsługiwanych procesów
  • uczestnictwo w wewnętrznych projektach
#To jasne, że dla Ciebie mamy
  • dwie premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • kafeterię benefitów

Ponadto dla Ciebie mamy:

kartę multisport, opiekę medyczną, sekcje sportowe, konkursy pracownicze

 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...