Do prężnie rozwijającego się działu finansowo-księgowego poszukujemy osoby do samodzielnej i kompleksowej obsługi kadrowej Spółki z umiejętnością rozliczania i weryfikacji dokumentów księgowych.
- weryfikacja i nadzór nad naliczaniem płac krajowych i zagranicznych,
- sporządzanie dokumentów ze stosunku pracy (współpraca z prawnikiem i delegaturami zagranicznymi),
- kierowanie na badania profilaktyczne – oraz monitorowanie terminów ich ważności,
- koordynacja procesu ewidencjonowania i rozliczania czasu pracy,
- rozliczanie benefitów pracowniczych,
- monitorowanie zmian oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy kadrowo-płacowe do zmieniających się przepisów prawa pracy oraz potrzeb organizacji,
- księgowanie i kontrola wybranych dokumentów (głównie walutowych) w systemie księgowo–finansowym,
- sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
- weryfikacja i analiza zapisów księgowych,
- rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji oraz kart służbowych,
- aktywne uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca i roku,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, GUS i innymi,
- przygotowywanie raportów i bieżących analiz na potrzeby zarządu spółki.
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu finansów lub księgowości,
- min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowanie aktami osobowymi,
- praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (WARUNEK KONIECZNY),
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność i duża kultura osobista.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko pracy,
- ciekawą pracę w zgranym zespole i docelowo dużą samodzielność w działaniu,
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
- ubezpieczenie na życie,
- pakiet medyczny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Abramis Sp. z o.o.
Mikado powstało z pasji do wędkarstwa. Stały rozwój zagwarantowała bezkompromisowość w działaniu, a otwartość na innowacje sprawiła, że od lat jesteśmy liderem wyznaczającym trendy na rynku wędkarskim.
Stawiamy na nowoczesne rozwiązania i nawet na chwilę nie zwalniamy tempa! Współpracujemy z najlepszymi firmami, takimi jak Fuji, Toray czy Garmin, którego jesteśmy oficjalnym dystrybutorem.
Duży nacisk kładziemy na profesjonalizm i wysokie kompetencje, ale nie zapominamy, że wędkarstwo to przede wszystkim emocje!