- Prowadzenie codziennych operacji księgowych: księgowania, uzgodnienia, monitorowanie bilansu.
- Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku.
- Przygotowywanie raportów finansowych i wsparcie w konsolidacji.
- Usprawnianie procesów i nadzorowanie zgodności z polityką finansową firmy.
- Wsparcie procesu audytu rocznego.
- 1,5 roku doświadczenia w księgowości (doświadczenie w Księdze Głównej to duży atut).
- Wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości.
- Dobra znajomość SAP FI lub innego systemu ERP oraz MS Excel.
- Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1).
- Proaktywne podejście, dbałość o szczegóły i wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Pracę w międzynarodowym SSC w Poznaniu.
- Wspierające wdrożenie i mentoring.
- Możliwość rozwoju i awansu.
- Globalne, dynamiczne środowisko pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiety socjalne.
Poznaj
Bridgestone Shared Services Center
Dlaczego warto?
W Bridgestone SSC uważamy, że stosy dokumentów i pakiet rutynowych zadań to przeszłość współczesnej księgowości, finansów i logistyki. Stawiamy na robotyzację powtarzalnych czynności, co daje nam czas na podejmowanie bardziej skomplikowanych wyzwań, udział w międzynarodowych projektach i rozwijanie naszych umiejętności.
Nasze centrum usług wspólnych obsługuje spółki koncernu Bridgestone - największego na świecie producenta opon, wyrobów z gumy oraz dostawcy transportowych rozwiązań mobilnych. Powstało ono w 2011 roku i jest jedyną tego typu jednostką, która świadczy usługi dla fabryk, centrów sprzedażowych i centrum technologicznego Bridgestone zlokalizowanych w regionie EMEA (Europe - Middle East- Africa).