„Bazując na doświadczeniu budujemy stabilną przyszłość”
F.B.I. TASBUD jest międzynarodową grupą kapitałową, której tradycja sięga 1985 roku. Naszym głównym profilem jest generalne wykonawstwo prestiżowych inwestycji budowlanych zarówno dla kontrahentów krajowych jak i zagranicznych. Jesteśmy znani na takich rynkach zagranicznych jak: skandynawski, afrykański i azjatycki. Pracujemy tak, aby każda realizowana przez nas inwestycja była naszą wizytówką. Potwierdzeniem tego jest zadowolenie klientów oraz liczne nagrody i wyróżnienia jakie otrzymaliśmy, m.in. Perła Polskiej Gospodarki, Złoty Medal Quality International, Rodzinna Firma Roku, Pracodawca Roku w Budownictwie, Best of Poland, Kreator Budownictwa, Budowa Roku czy Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju.
Siłą F.B.I. TASBUD jest zgrany zespół pracowników. Ich doskonałe wykształcenie, zdobyte na polskich i zagranicznych uczelniach, doświadczenie, entuzjazm i pracowitość umożliwiają kompleksowość, precyzję oraz skuteczność realizacji zadań, przy zachowaniu pełnej elastyczności, wobec często zmiennych wymagań Inwestorów.
Opis stanowiska:
- księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych, RMK, ŚT, PK,
- weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym, podatkowym i zgodności z procedurami Spółki,
- rozliczanie zaliczek i delegacji,
- przygotowywanie zestawień na potrzeby przełożonego i Zarządu,
- ustalanie rozrachunków i dokonywanie rozliczeń z kontrahentami oraz bieżąca współpraca,
- współpraca z pracownikami Spółki,
- współpraca z biegłym rewidentem,
- bieżąca współpraca z US.
Wymagania:
- dobra znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- wykształcenie kierunkowe (min. licencjat) lub w trakcie ostatniego roku studiów (np.: rachunkowość, ekonomia, prawo podatkowe),
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości,
- ugruntowana wiedza z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT,
- dobra znajomość ustawy o rachunkowości,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dokładność w wykonywaniu zadań, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, łatwość nawiązywania kontaktów,
- gotowość do krótkich podróży służbowych do Szwecji,
- znajomość programów finansowo-księgowych klasy ERP, mile widziana znajomość programu Enova,
- doświadczenie w branży budowlanej lub deweloperskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
- pracę w przyjaznym, dynamicznym i młodym zespole,
- możliwość rozwoju osobistego, zdobycia wiedzy i nowych doświadczeń,
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe oraz dodatkowe benefity,
- pracę w siedzibie Firmy (Warszawa - Bielany).