HigoSense – jesteśmy firmą telemedyczną wprowadzającą na międzynarodowy rynek innowacyjną usługę opartą o urządzenie Higo. Zespół Higo tworzą osoby ceniące i rozumiejące autonomię, inicjatywę i tworzenie projektu od podstaw.
Aktualnie do zespołu poszukujemy osoby w roli:
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja przyszła rola
Poszukujemy osoby, która zasili obszar księgowości w prężnie rozwijającym się zespole Higo Sense.
Poznaj odpowiedzialności i wyzwania w roli!
- dekretowanie i księgowanie dokumentów z wykorzystaniem systemu księgowego klasy ERP;
- weryfikacja i ewidencja dokumentów kosztowych, przychodowych, wyciągów bankowych;
- weryfikacja i wystawianie faktur sprzedażowych;
- ewidencja RMK; wsparcie przy uzgadnianiu sald kont przy zamknięciu okresu rozrachunkowego;
- ewidencja środków trwałych wraz z naliczaniem i uzgadnianiem odpisów amortyzacyjnych;
- przygotowanie przelewów bankowych, potwierdzanie sald rachunków bankowych;
- rozliczanie zaliczek; księgowanie rozrachunków i wydatków z kart firmowych;
- rozliczanie pożyczek, naliczanie i księgowanie odsetek;
- przygotowanie dokumentów zgodnie z wymogami procedur dotacji NCBiR;
- pomoc w przygotowywaniu miesięcznych raportów zarządczych, zestawień, analiz finansowych,
- nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur w zakresie kontroli wewnętrznej,
- kontrola, analiza i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych syntetycznych i analitycznych,
- rozliczenia i współpraca z międzynarodowymi partnerami.
Razem tworzymy zaangażowany zespół pasjonatów nowych technologii.
Dołącz do HigoSense jeśli posiadasz:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość/finanse);
- biegłą znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowanych funkcji Excel;
- doświadczenie w pracy ze zintegrowanym systemem księgowym typu ERP;
- doświadczenie w pracy z różnymi systemami bankowymi;
- minimum 5 letnie doświadczenie w dziale księgowości/analiz finansowych;
- bardzo dobrą znajomość polskich standardów rachunkowości i przepisów podatkowych;
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego;
- umiejętność przestrzegania procedur wewnętrznych (zasady kontroli wewnętrznej oraz procedur ISO);
- rozwinięte zdolności organizacyjne, systematyczność; wysokie umiejętności komunikacyjne;
- obsługa procedury zamówień (weryfikacja danych i kompletności oraz wprowadzanie do systemu).
Co oferujemy:
W zamian za Twoje zaangażowanie zyskujesz:
- umowę o pracę na zastępstwo - z możliwością przedłużenia współpracy w związku z rozwojem spółki;
- poszerzenie kompetencji, rozwój w ramach struktur firmy oraz dostęp do szkoleń.
- zniżki na benefity pracownicze: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe;
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej;
- dogodną lokalizacje: ścisłe centrum Warszawy;
- brak dress code’u.