- Księgowanie: Codzienne księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie sald.
- Należności (AR): Pełna obsługa procesu fakturowania klientów, transakcji księgowych i uzgadniania kont.
- Kontrola Kont: Prowadzenie i wyjaśnianie kont klientów oraz pozycji nierozliczonych.
- Wsparcie Procesów: Pomoc w codziennych i miesięcznych zadaniach Record-to-Report (RTR).
- Komunikacja: Odpowiadanie na lokalne zapytania oraz wsparcie w projektach.
- Ad-hoc: Wykonywanie innych zadań księgowych i finansowych.
- Wykształcenie wyższe z rachunkowości lub finansów.
- Biegły francuski i dobry angielski (min. B2).
- Doświadczenie w księgowości – preferowane.
- MS Excel na dobrym poziomie.
- Dbałość o detale i wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość SAP/ERP – duży atut.
- Konkurencyjne wynagrodzenie i transparentny system premiowy.
- Kompleksowe wdrożenie i mentoring.
- Ścieżka Rozwoju: Dostęp do szkoleń i możliwości awansu.
- Praca Globalna: Dynamiczne i zróżnicowane międzynarodowe środowisko.
- Kultura wsparcia: Nacisk na work-life balance i długoterminowe dobrostan.
- Wartości: Udział w misji "Służyć społeczeństwu" i projektach CSR.
Poznaj
Bridgestone Shared Services Center
Dlaczego warto?
W Bridgestone SSC uważamy, że stosy dokumentów i pakiet rutynowych zadań to przeszłość współczesnej księgowości, finansów i logistyki. Stawiamy na robotyzację powtarzalnych czynności, co daje nam czas na podejmowanie bardziej skomplikowanych wyzwań, udział w międzynarodowych projektach i rozwijanie naszych umiejętności.
Nasze centrum usług wspólnych obsługuje spółki koncernu Bridgestone - największego na świecie producenta opon, wyrobów z gumy oraz dostawcy transportowych rozwiązań mobilnych. Powstało ono w 2011 roku i jest jedyną tego typu jednostką, która świadczy usługi dla fabryk, centrów sprzedażowych i centrum technologicznego Bridgestone zlokalizowanych w regionie EMEA (Europe - Middle East- Africa).