Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
  • Techniczny doradca klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów). Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych. Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych. Współpraca z innymi poziomami...
  • Technical Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices; Diagnosing and resolving reports; Control of appropriate technical solutions; Collaborate with other levels of technical support and service...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Rozpoznawanie potrzeb klientów; Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Lublin Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Lublin
Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

Concentrix
Lublin
7 000 - 10 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna / zdalna
30 dni temu
Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim
Lublin
Stellenbeschreibung: 
  • Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen
  • Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten
  • Du verfolgst und erreichst die Vertriebsziele der Abteilung monatlich, vierteljährlich und jährlich
  • Du baust produktive Vertrauensbeziehungen zu Kunden auf
  • Du sorgst durch exzellenten Vertriebsservice für eine hohe Kundenzufriedenheit
  • Du arbeitest mit Kollegen zusammen, um einen ordnungsgemäßen Kundenservice sicherzustellen
Was solltest du mitbringen?
  • Starke Kommunikationsfähigkeiten
  • Positive Energie, Verkaufstalent und Spaß an der Kommunikation mit Kunden und Kollegen*innen.
  • Deutsch –C1 (in Wort und Schrift)
  • Hervorragende technische Fähigkeiten
  • Schnelle Lernweise
Was bieten wir dir?
  • Die bezahlte Schulung – 11 Wochen
  • Grundgehalt 7000 PLN, plus Bonus 500 PLN, plus Verkaufsprovision. Plus MyBenefit Cafeteria und Luxmed und optionell Gruppenversicherung.
  • Arbeitsvertrag (3 Monate Probezeit), Arbeit nur in Polen
  • Home-Office
  • Intensive Einarbeitung mit kontinuierlichen Weiterbildungen und Schulungen
  • Schichtarbeit (Mn-Fr: 7:00-20:00, Samstag 10:00-18:00)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Concentrix

We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
  • Techniczny doradca klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów). Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych. Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych. Współpraca z innymi poziomami...
  • Technical Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices; Diagnosing and resolving reports; Control of appropriate technical solutions; Collaborate with other levels of technical support and service...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Rozpoznawanie potrzeb klientów; Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.