specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach dedykowanej kategorii, zarządzanie celami: sprzedaży, marży, zapasem, realizowanie celów budżetowych, analiza rynku, prowadzenie negocjacji z dostawcami, współtworzenie planów promocji i ich realizacja, poszukiwanie...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie: mieszanek betonowych, cementu lub kruszyw lub prefabrykatów betonowych, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, Przygotowywanie umów...
Jeśli chcesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju Globalnego Łańcucha Dostaw dołącz do naszej grupy około 12000 specjalistów działających w międzynarodowym środowisku. Jesteśmy grupą z jasno określoną wizja istnienia przedsiębiorstwa, która daje możliwość rozwoju zawodowego. Wspólnie, dbamy o jakość na wszystkich poziomach zarządzania i wspólnie poszukujemy drogi do doskonałości.
Obecnie FM Polska poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Kupiec
Miejsce pracy: Mszczonów Nr ref.: RZ/KU/HO/04/2016
Podstawowe obowiązki stanowiska:
Zapewnienie stosowania jednolitych standardów w procesach zakupów usług i materiałów we wszystkich jednostkach w Grupie FM ( ustalanie warunków dostaw, negocjowanie cen i zawieranie umów, koordynacja przetargów);
Współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie analizy potrzeb zakupów materiałów i usług;
Zagwarantowanie efektywnej współpracy i komunikacji własnej z innymi działami zakupów we wszystkich jednostkach Grupy FM;
Prowadzenie działań w zakresie optymalizacji zakupów;
Odpowiedzialność za powierzony obszar zakupowy;
Raportowanie na potrzeby wewnętrzne firmy.
Wymagania:
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny.
Wykształcenie wyższe;
Mile widziane doświadczenie w zakupach sprzętu transportowego;
Mile widziana znajomość programu SAP;
Gotowości do częstych podróży służbowych zagranicznych;
Bardzo dobrej komunikacji, otwartości w kontaktach z ludźmi;
Znajomość zagadnień zakupowych i procesu negocjacji;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach dedykowanej kategorii, zarządzanie celami: sprzedaży, marży, zapasem, realizowanie celów budżetowych, analiza rynku, prowadzenie negocjacji z dostawcami, współtworzenie planów promocji i ich realizacja, poszukiwanie...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie: mieszanek betonowych, cementu lub kruszyw lub prefabrykatów betonowych, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, Przygotowywanie umów...