Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

KURIER

LUKAS Bank SA
Piła, Piła i okolice
praca stacjonarna
5392 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


KURIER

Symb. ref.: KU/02/PIL
Miejsce pracy: Piła i okolice
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
  • gotowość do częstych wyjazdów
  • cechy: komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • orientację na rynku usług finansowych i znajomość lokalnego rynku (będą dodatkowymi atutami)
GŁÓWNE ZADANIA:
  • wsparcie pracy handlowców współpracujących ze sklepami w zakresie sprzedaży kredytu ratalnego (zbieranie umów, dostarczanie niezbędnych materiałów do sklepów)
  • utrzymywanie kontaktów z klientami
  • kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych
OFERUJEMY:
  • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków (samochód, telefon komórkowy)
  • pracę w zespole profesjonalistów międzynarodowej firmy
  • możliwość rozwoju i awansu
  • przyjazną i twórczą atmosferę pracy


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.