Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

L1 - Fault Coordinator [rekrutacja online]

NOKIA KRAKÓW

Kraków

7 dni temu

L1 - Fault Coordinator [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Kraków

 

Daily activities


Are you looking to have an opportunity to work within innovative technology? Join Nokia and help us to build technology to connect the world! 

You will develop extensive knowledge of 5G/4G system physical layer, Nokia hardware platforms and the way our customers are deploying them. You will contribute to develop innovative solutions to address Nokia strategy in the 5G domain and beyond. 

This is an offer for regular employees.

 

As a member of the team you will be responsible for:

  • Pre-screeners work in wireless transmission, HW interfacing, real-time execution and digital signal processing,
  • Tracing investigation progress and reporting it during daily meetings with fault managers,
  • Organizing and participating in task force meetings for a complex and high-priority issues,
  • Cooperating with developers, testers and other fault analyst teams,
  • Verifying fault reports and checking delivered content.

We work with:

  • C/C++
  • Linux – as main build environment (yes you can use it on your host machine, any distribution)
  • Python

You will find also:

  • GCC, Clang
  • Yocto
  • Testing frameworks for UTs to SCTs
  • JIRA
  • Version control (SVN, GIT) and code review systems
  • Python/Bash

Our expectations:

  • Master’s or Bachelor’s degree in Engineering, Telecommunications, Computer Science or Software Technology or equivalent education
  • C/C++ coding skills
  • Expertise in algorithm optimization, code profiling and in analysis of memory usage violations
  • Python
  • Knowledge LTE, LTE-Adv
  • Analytical skills
  • Good communication in English (both written and spoken)

Poznaj

Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Nokia to globalny lider, oferujący technologie łączące miliardy ludzi i urządzeń na całym świecie. Firma, wspierana innowacjami opracowywanymi przez cenione ośrodki badawczo-rozwojowe Nokia Bell Labs oraz Nokia Technologies, jest wiodącym dostawcą rozwiązań, będących fundamentem współczesnego, połączonego świata.

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Test dla programistów
Krok Rozmowa kwalifikacyjna
Krok Telekonferencja

Opinie pracowników

Edyta Górecka

Dyrektor Działu Wytwarzania Systemów do Zarządzania Sieciami

„Praca w Nokii to nie tylko wkład w rozwój najnowszych technologii, ale i możliwość ciągłego rozwoju oraz realizowania własnych celów i ambicji.”

Maciej Dziedzic

Dyrektor Działu R&D Technologii LTE

„W mojej pracy najbardziej motywuje mnie możliwość realnego wpływu na przyszłość.”

Więcej

Poznaj stanowisko: Kierownik Help Desk 
Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział ...
Praca Kierownik Help Desk