Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Naszym klientem jest światowy lider, który od 25 lat w Polsce wspiera rynek farmaceutyczny wraz ze wszystkimi uczestnikami tego rynku tj. firmy farmaceutyczne, apteki, szpitale. Aktualnie poszukujemy osoby, która będzie wspierała Klientów w kwestiach technicznych / IT z biegłym j.francuskim i bardzo dobrym j. angielskim. Do Twoich zadań należeć będzie: • obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych (zarówno zagadnień sprzętowych, jak i programowych), • udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT, • wsparcie użytkowników w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i korzystania z sieci komputerowej.
Nasz Klient Zapewnia • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i stopnia znajomości języków, • rozwój w obszarze IT, • możliwość wewnętrznego awansu, • praca w międzynarodowym środowisku, • możliwość do wyspania się :) praca zmianowa, pon-pt w godzinach: 8-20. U Kandydatów zwracamy uwagę na • biegłą znajomość j. francuskiego i bardzo dobrą j. angielskiego, • zainteresowanie i chęć nauki zagadanień IT, • umiejętność analitycznego myślenia, • samodzielność w ramach powierzonych obowiązków, • doświadczenie we wsparciu technicznym lub customer service, • zainteresowania techniczne.