Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola:
- zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych
- zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu
- w związku z procesami KYC współpracujesz z zespołami utrzymującymi relacje z klientami korporacyjnymi,
- identyfikujesz możliwości usprawnień narzędziowo-procesowych w obszarze procesów KYC klientów korporacyjnych i współpracujesz z właściwymi jednostkami banku w zakresie ich wdrażania
- śledzisz regulacje i wymagania nadzorcze a także rozwiązania rynkowe zakresie KYC
- uczestniczysz w procesie tworzenia i aktualizacji procedur i regulacji związanych z obszarem KYC oraz zapewniasz poprawną ich implementację - we współpracy z Pionem Compliance
- realizujesz procesy KYC klientów korporacyjnych (w tym: pozyskujesz dane i dokumenty, analizujesz i interpretujesz dane, wprowadzasz dane do systemów, archiwizujesz dokumenty)
- wspierasz merytorycznie współpracowników w zakresie realizowanych przez nich procesów KYC (w szczególności w przypadkach skomplikowanych lub nietypowych sytuacji oraz wyjątków proceduralnych)
- wydajesz opinie, rekomendacje lub decyzje w procesach KYC, w szczególności dotyczących nawiązania, utrzymania lub zakończenia relacji z klientem korporacyjnym oraz stosowania wzmożonych środków bezpieczeństwa finansowego i stosowania środków ograniczających
- współpracujesz z Grupą CA w zakresie wymiany wiedzy, praktyk i zarządzi z obszaru KYC
Twój zespół
Oferujemy Ci pracę w niewielkim zespole zlokalizowanym w Warszawie, realizującym zadania w ramach procesów KYC. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- masz 4 lata doświadczenia w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej na stanowisku związanym z KYC
- masz 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze KYC klientów korporacyjnych
- posiadasz rozległą wiedzę na temat regulacji dotyczących przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu na polskim rynku finansowym
- masz doświadczenie w bankowości lub instytucjach finansowych w obszarze KYC, w tym sankcji międzynarodowych (zwłaszcza w obszarze stosowania środków bezpieczeństwa finansowego w procesie nawiązywania i kontynuacji relacji z klientem)
- masz doświadczenie w pracy na systemach informatycznych wykorzystywanych do gromadzenia i przetwarzania danych KYC lub do przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w instytucji finansowej
- masz umiejętność analitycznego myślenia, łączenia faktów i szybkiego wyciągania wniosków, potrafisz analizować trendy danych / wzory aktywności zachowań klientów korporacyjnych
- masz umiejętność operacyjnego adaptowania reguł wynikających z polityk / regulacji
- znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
- dodatkowymi atutami są: szkolenia / certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu KYC, uczestnictwo w implementacjach regulacji KNF/GIIF
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.