Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Rynku Pieniężnego Warszawa
Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

Credit Agricole Bank Polska S.A.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
2 dni temu
Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola:
  • zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych
  • zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu
  • w związku z procesami KYC współpracujesz z zespołami utrzymującymi relacje z klientami korporacyjnymi, 
  • identyfikujesz możliwości usprawnień narzędziowo-procesowych w obszarze procesów KYC klientów korporacyjnych i współpracujesz z właściwymi jednostkami banku w zakresie ich wdrażania
  • śledzisz regulacje i wymagania nadzorcze a także rozwiązania rynkowe zakresie KYC 
  • uczestniczysz w procesie tworzenia i aktualizacji procedur i regulacji związanych z obszarem KYC oraz zapewniasz poprawną ich implementację - we współpracy z Pionem Compliance
  • realizujesz procesy KYC klientów korporacyjnych (w tym: pozyskujesz dane i dokumenty, analizujesz i interpretujesz dane, wprowadzasz dane do systemów, archiwizujesz dokumenty)
  • wspierasz merytorycznie współpracowników w zakresie realizowanych przez nich procesów KYC (w szczególności w przypadkach skomplikowanych lub nietypowych sytuacji oraz wyjątków proceduralnych)
  • wydajesz opinie, rekomendacje lub decyzje w procesach KYC, w szczególności dotyczących nawiązania, utrzymania lub zakończenia relacji z klientem korporacyjnym oraz stosowania wzmożonych środków bezpieczeństwa finansowego i stosowania środków ograniczających
  • współpracujesz z Grupą CA w zakresie wymiany wiedzy, praktyk i zarządzi z obszaru KYC
Twój zespół
Oferujemy Ci pracę w niewielkim zespole zlokalizowanym w Warszawie, realizującym zadania w ramach procesów KYC. Specyfika realizowanych zadań daje okazję do współpracy z innymi jednostkami Banku oraz Grupy Crédit Agricole w Polsce i na świecie.
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • masz 4 lata doświadczenia w pracy w obszarze bankowości korporacyjnej na stanowisku związanym z KYC
  • masz 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze KYC klientów korporacyjnych
  • posiadasz rozległą wiedzę na temat regulacji dotyczących przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu na polskim rynku finansowym
  • masz doświadczenie w bankowości lub instytucjach finansowych w obszarze KYC, w tym sankcji międzynarodowych (zwłaszcza w obszarze stosowania środków bezpieczeństwa finansowego w procesie nawiązywania i kontynuacji relacji z klientem)
  • masz doświadczenie w pracy na systemach informatycznych wykorzystywanych do gromadzenia i przetwarzania danych KYC lub do przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w instytucji finansowej
  • masz umiejętność analitycznego myślenia, łączenia faktów i szybkiego wyciągania wniosków, potrafisz analizować trendy danych / wzory aktywności zachowań klientów korporacyjnych
  • masz umiejętność operacyjnego adaptowania reguł wynikających z polityk / regulacji
  • znasz biegle język angielski (znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem)
  • dodatkowymi atutami są: szkolenia / certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu KYC, uczestnictwo w implementacjach regulacji KNF/GIIF
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
  • umowę o pracę
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj”.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D , 54-202 Wrocław, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.

Podobne oferty

  • Global Accounts Payable Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the department The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 40+ entities globally. About the role Global AP Team Leader is responsible for...
  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...