Miejsce pracy:
Dyrekcja Finansów
Manager Procesu PTP (Procure to Pay) będzie odpowiedzialny za modelowanie oraz transformację procesów w obszarze PTP ze zdecentralizowanych i fragmentarycznych do modelu obejmującego cały proces - End2End. Zarządzanie procesem w obszarze „Procure To Pay”, na który składają się następujące pod obszary: AP Direct, AP Indirect, Rozliczeń z Pracownikami, Płatności oraz CRC. Na co dzień będziesz zajmował/a się:
- Organizacją i koordynacją pracy operacyjnej/bieżących czynności w obszarze PTP,
- Zapewnieniem kontroli procesów, optymalizowaniem, usprawnianiem oraz automatyzacją procesów w obszarze PTP przy współpracy z partnerami z innych działów, w tym IT,
- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu.
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia pracy
Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
Cenne doświdczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach
Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości/finansów,
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego specjalisty lub managera w obszarze PTP,
- Doskonałą znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych, wiedza procesowa w zakresie finansów i podatków oraz wiedza z obszaru procesu PTP,
- Mile widziana znajomość procesów branży handlowej (Retail),
- Mile widziana znajomość systemów Oracle, Ariba oraz doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Możliwość udziału we wdrażaniu najnowszych rozwiązań IT z zakresu rachunkowości i finansów,
- Możliwość udziału we wdrażaniu zmian w dynamicznie zmieniającej się branży handlu detalicznego,
- Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań,
- Cenne doświadczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach,
- Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy.
Poznaj
Auchan Polska Sp. z o.o.
Auchan to wielkoformatowa sieć handlowa, w której od 27 lat proponujemy swoim klientom starannie wyselekcjonowaną ofertę, zapewniając im produkty dobre, zdrowe i lokalne.
W Auchan tworzymy wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszych klientów oraz dbamy o przyjazną atmosferę wśród naszych pracowników i partnerów.
Dajemy możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym otoczeniu oraz szansę na zdobycie cennych umiejętności.
Tworzymy atmosferę, w której szanujemy i doceniamy zaangażowanie każdego pracownika. Otwieramy drzwi do nowych wyzwań i możliwości, dając okazję do kreowania swojej ścieżki kariery.
Jeśli szukasz miejsca gdzie twoje pomysły są mile widziane, chcesz rozwijać się w przyjaznym środowisku i przyczynić się do sukcesu globalnej marki, to Auchan jest miejscem dla Ciebie.
Naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów:
dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi opieka stomatologiczna preferencyjne pożyczki parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne bony na święta dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników dofinansowanie do posiłków akcjonariat pracowniczy wolontariat w godzinach pracy