- Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności.
- Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych.
- Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów poprawy oraz wdrażanie niezbędnych działań korygujących.
- Zapewnienie realizacji kontraktowych KPI (Wskaźników Efektywności) oraz celów finansowych w obszarze obsługi klienta.
- Jasne komunikowanie oczekiwań oraz aktualizacji procedur w zespole.
- Obsługa eskalowanych zgłoszeń klientów oraz udzielanie eksperckiego wsparcia w rozwiązywaniu problemów.
- Prowadzenie spotkań zespołowych w celu efektywnej komunikacji i zbierania informacji zwrotnej.
- Uczestnictwo w szkoleniach menedżerskich i dbanie o aktualną znajomość procedur firmowych.
- Wykształcenie minimum policealne oraz ponad 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Gotowość do pracy w biurze w Katowicach, z zachowaniem kalendarza dni wolnych zgodnego z rynkiem niemieckim.
- Silna motywacja i wysokie umiejętności w zakresie coachingu i rozwoju członków zespołu.
- Umiejętność pracy pod presją oraz skuteczność w dotrzymywaniu terminów (silne follow-through skills).
- Doskonałe zdolności komunikacji pisemnej i werbalnej.
- Zdolności przywódcze do efektywnego mentorskiego wspierania zespołu.
- Wiedza techniczna (mile widziana).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Atrakcyjny i kompleksowy pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (Luxmed), ubezpieczenie na życie.
- Dostęp do platformy MyBenefit.
- Możliwość rozwoju poprzez dostęp do e-learningu oraz bezpłatnych kursów językowych.
- Program wsparcia pracowniczego (EAP): doradztwo psychologiczne, prawne i finansowe.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym centrum Katowic.
- Udział w ciekawych wydarzeniach, konkursach i loteriach firmowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.