Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Lider zespołu IT Support

GEO-KAT Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2825 dni temu

 

Polska firma świadcząca usługi w branży Systemów Niskoprądowych, w związku z rozwojem nowych obszarów, poszukuje osób do pracy na stanowisko:

 

Lider zespołu IT Support
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: LIT/WAW/08/2016

 

Opis stanowiska:
  • Realizacja zadań IT Support;
  • Organizowanie pracy Service Desku i wsparcia technicznego;
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi;
  • Instalacja i aktualizacja standardowego oprogramowania dla klientów wewnętrznych;
  • Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem;
  • Realizacja procesów obsługi zgodnie z założonymi standardami;
  • Rozwój i tworzenie standardów obsługi zgodnych z SLA.
Wymagania wobec kandydata:
  • Doświadczenie w kierowaniu działem wsparcia IT;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • Doświadczenie w realizacji procedur i procesów Service Desk;
  • Znajomość systemów Windows 7/8/10;
  • Znajomość MS Office 2007/2010/2013;
  • Znajomość podstaw TCP/IP, sieci LAN i WAN, routerów oraz przełączników;
  • Sumienność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista;
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację.
Oferujemy:
  • Możliwość aktywnego współuczestnictwa w rozwoju firmy;
  • Odpowiedzialną pracę w zgranym zespole o dużym doświadczeniu;
  • Profesjonalne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.