Polska firma świadcząca usługi w branży Systemów Niskoprądowych, w związku z rozwojem nowych obszarów, poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Lider zespołu IT Support
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: LIT/WAW/08/2016
Opis stanowiska:
- Realizacja zadań IT Support;
- Organizowanie pracy Service Desku i wsparcia technicznego;
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi;
- Instalacja i aktualizacja standardowego oprogramowania dla klientów wewnętrznych;
- Wsparcie użytkowników w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem;
- Realizacja procesów obsługi zgodnie z założonymi standardami;
- Rozwój i tworzenie standardów obsługi zgodnych z SLA.
Wymagania wobec kandydata:
- Doświadczenie w kierowaniu działem wsparcia IT;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Doświadczenie w realizacji procedur i procesów Service Desk;
- Znajomość systemów Windows 7/8/10;
- Znajomość MS Office 2007/2010/2013;
- Znajomość podstaw TCP/IP, sieci LAN i WAN, routerów oraz przełączników;
- Sumienność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista;
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację.
Oferujemy:
- Możliwość aktywnego współuczestnictwa w rozwoju firmy;
- Odpowiedzialną pracę w zgranym zespole o dużym doświadczeniu;
- Profesjonalne środowisko pracy.