Lider Zespołu Magazynowego
Miejsce pracy: Gliwice
Główne zadania na stanowisku:
- zarządzanie zespołem w oparciu o wartości;
- motywowanie zespołu;
- monitorowanie i usprawnianie procesów w ramach świadczonych usług wsparcia IT;
- dbanie o poprawność i jakość świadczonych usług;
- aktywny udział w rozwiązywaniu problemów w zakresie świadczonej usługi;
- tworzenie, wdrożenie i utrzymanie standardów najwyższej jakości obsługi.
Od wybranej osoby oczekujemy:
- 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- umiejętności koordynacji działań wieloosobowego zespołu;
- bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, analitycznych oraz planistycznych;
- umiejętności podejmowania ważnych decyzji (w oparciu o dane, także pod presją czasu);
- wysokich umiejętności interpersonalnych, umiejętności współpracy z różnymi osobami (klienci, współpracownicy, zespół).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym i dogodną formę zatrudnienia;
- atrakcyjny pakiet opieki medycznej;
- elastyczne godziny pracy;
- bardzo dogodną lokalizację i bezpłatny parking;
- miłą atmosferę w pracy, gdzie Twoje zaangażowanie i chęci są doceniane;
- możliwość budowania przyjaznej kultury i środowiska pracy.