Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    10 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem japońskim

Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem japońskim

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
Szukamy 4 pracowników
181 dni temu

Ogłoszenie numer: 9961462, z dnia 2025-06-19

Klient portalu Praca.pl

Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem japońskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Nadzór nad zespołem Customer Service Specialist i zapewnienie zgodności z procedurami bezpieczeństwa
  • Monitorowanie realizacji celów i wskaźników efektywności (KPI)
  • Wspieranie otwartej i efektywnej komunikacji w zespole
  • Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników
  • Udział w procesie wdrażania nowych członków zespołu

Wymagania

  • Znajomość języka japońskiego i angielskiego na poziomie C1
  • Minimum 12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta oraz w pracy na stanowisku lidera
  • Biegłość w korzystaniu z MS Office i aplikacji Google
  • Umiejętność zarządzania zespołem, dawania informacji zwrotnej i nadzorowania procesów
  • Zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i wdrażania usprawnień
  • Gotowość do pracy w elastycznym grafiku, w tym w weekendy i święta

Oferujemy

  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z premiami
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport, dofinansowanie do okularów i wakacji
  • Program poleceń pracowniczych oraz vouchery okolicznościowe
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    10 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...