Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

Krajowy Rejestr Długów
Katowice
praca stacjonarna
3475 dni temu

Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA

 

Pracuj z Najlepszymi!

 

Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

 


Lider Zespołu Sprzedaży Call Center

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki i zadania:
  • aktywne, telefoniczne pozyskiwanie klientów z sektora B2B dla Krajowego Rejestru Długów;
  • budowanie zespołu sprzedaży;
  • rekrutacja nowych pracowników;
  • coaching, motywowanie podległych pracowników;
  • zarządzanie ok. 10-osobowym zespołem sprzedaży;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • osiąganie założonych planów sprzedaży indywidualnych oraz grupowych.
Kwalifikacje:
  • doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w środowisku call center (warunek konieczny)
  • sukcesy na polu sprzedaży telefonicznej;
  • orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań;
  • umiejętność argumentacji i przekonywania, pracy pod presja czasu;
  • wysoka kultura osobista, kreatywność, poczucie humoru;
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Outlook).
Oferujemy:
  • szkolenia wdrażające w zakres obowiązków;
  • stacjonarną pracę od pn.-pt. w godz 7:30 – 15:30
  • coaching doskonalący umiejętności, szkolenia;
  • atrakcyjny system motywacyjny



Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przechowywanie swojej aplikacji w bazie CV KRD proszę dołączyć do dokumentów zgłoszeniowych poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KRD BIG SA dla potrzeb przyszłych rekrutacji oraz przesyłania informacji dotyczących aktualnych ofert pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.). Administratorem danych osobowych jest Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA, ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jestem świadoma/świadomy, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i możliwość ich poprawiania oraz wniesienia w dowolnym czasie sprzeciwu co do dalszego ich przetwarzania”.

 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;