Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Lider Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Unizeto Technologies S.A
Szczecin
praca stacjonarna
4655 dni temu

Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się między innymi projektowaniem i integracją systemów oraz tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.

Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:



Lider Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: Szczecin

Nr ref: LZWS/II/HM/SZ


Zadania:
  • kierowanie pracą Zespołu Wsparcia Sprzedaży funkcjonującego w ramach Sprzedaży Produktów Masowych
  • planowanie, koordynowanie oraz realizowanie działań wspierających sprzedaż we wszystkich kanałach: E-commerce, Telesprzedaż, Programy Partnerskie i Punkty Rejestracji
  • odpowiedzialność za osiąganie celów finansowych we wszystkich kanałach, ze szczególnym nastawieniem na E-commerce
  • organizacja sprzedaży między zespołami oraz podejmowanie działań w celu maksymalizacji sprzedaży z poszczególnych kanałów - ustalanie zasad sprzedaży, koordynowanie i optymalizacja procesów
  • zarządzanie komunikacją między zespołami oraz wsparcie informacyjne, w tym - komunikacja z innymi działami i obszarami w firmie
  • opracowywanie procedur, regulacji sprzedażowych, najlepszych praktyk dla Sprzedaży Produktów Masowych z uwzględnieniem zagadnień prawnych dotyczących e-handlu
  • wsparcie budowy strategii e-marketingowej
  • analiza sprzedaży oraz działań konkurencji
  • poszukiwanie nowych rynków i kierunków rozwoju
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: informatyka, marketing, ekonomia)
  • min. 2 - letnie doświadczenie w sprzedaży
  • doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu
  • znajomość zagadnień związanych z e-commerce oraz e-marketingiem
  • znajomość rynku IT (najnowsze trendy, tendencje itp.) oraz firm/rozwiązań z dziedziny e-commerce
  • umiejętność wyznaczania celów, motywowania pracowników oraz egzekwowania ustaleń
  • inicjatywa, samodzielność i ukierunkowanie na skuteczną realizację celów
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w zarządzaniu platformą e-commerce
  • doświadczenie w sprzedaży wielokanałowej
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • laptop i telefon komórkowy.