Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Organizacja i kontrola obiegu mat: przyjmowanie, wydawanie, załadunek i nadzór nad wysyłką.
- Kontrola jakości i ilości mat przy dostawach, naprawa uszkodzonych oraz zgłaszanie zapotrzebowania na nowe.
- Monitorowanie procesu naprawy i utylizacji, zamawianie materiałów do napraw.
- Zapewnienie terminowej dostawy mat w odpowiedniej jakości do działu dystrybucji.
- Dbanie o czystość i przestrzeganie standardów 5S oraz zasad BHP i PPOŻ.
- Raportowanie wyników, przeprowadzanie inwentaryzacji i planowanie pracy obszaru.
- Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach operacyjnych.
- Umiejętność organizacji pracy i dbania o porządek w swoim obszarze.
- Dokładność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
- Mile widziane doświadczenie w pracy magazynowej lub produkcyjnej.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera, przydatna do raportowania danych.
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikacji z innymi działami.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (30 lat doświadczenia).
- Stabilne i komfortowe warunki pracy (stała temperatura, brak hałasu, dostęp do kawy, herbaty i owoców).
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet socjalny (dofinansowanie wakacji, bony świąteczne, możliwość ubezpieczenia grupowego).
- Pracę od poniedziałku do piątku, weekendy wolne.
- Dofinansowanie do pakietu sportowego.
- Możliwość udziału w inicjatywach firmowych, takich jak biegi charytatywne, wolontariat, działania CSR i świętowanie dnia doceniania pracownika.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Propozycja współpracy