Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług,
- załadunek i rozładunek przesyłek pocztowych,
- doręczanie przesyłek,
- rozliczanie się z przesyłek, gotówki i innych wartości,
- dbałość o bezpieczeństwo przesyłek,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia zawodowego (mile widziane średnie),
- prawa jazdy kat. B,
- znajomości standardów obsługi klienta,
- znajomości zasad eksploatacji pojazdów,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywności, sumienności, samodzielności,
- umiejętność organizacji pracy własnej, sprawności fizycznej.
- umowę o pracę na okres próbny,
- czas pracy równoważny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, stabilnej, rozwijającej się firmie,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym