Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Precast Development Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami biznesowymi. Zarządzanie generowaniem leadów i współpraca z agencjami (Google Ads, Meta Ads). Kompleksowe prowadzenie mediów społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube). Wsparcie strony...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Precast Development Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...
  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist  

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    START Preferowany start już od zaraz (np. 1-4 tygodnie), ale jeśli udowodnisz nam, że “potrafisz w prospecting”, to poczekamy na Ciebie nawet 3 miesiące. OBSZAR WSPÓŁPRACY / ZAKRES Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem Linkedin Sales Navigator, Baza...
  • Koordynator Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Współtworzę strategię marketingową i realizuję działania promocyjne dla klientów biznesowych. Odpowiadam za przygotowanie spójnych treści na social media, stronę internetową oraz materiały promocyjne. Tworzę prezentacje, webinary, filmy instruktażowe i inne materiały...
  • Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA Tworzę i realizuję działania marketingowe wspierające rozwój sprzedaży w sektorze B2B. Przygotowuję i publikuję treści na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych. Tworzę prezentacje handlowe i marketingowe oraz współpracuję z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. e-marketingu Warszawa
Local Engagement Project Specialist with English

Local Engagement Project Specialist with English

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1323 dni temu
Local Engagement Project Specialist with English
Warszawa
Nr ref.: R00084488

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

What will you do?

  • End to End orchestration to deliver integrated cross channel campaigns
  • Demand and capacity planning
  • Helps identify relevant global assets for local adaptation and re use
  • Creates Production Briefing and engages with The Lab
  • Support data driven approach to support actionable insights for content optimization
  • Coordinates with local agencies  if needed
  • Best Practice insights sharing across LEMs GEMs network
What do we expect?
  • 3-4 years of Digital Marketing Strategy experience
  • 3 years of Digital project management  experience
  • 3-5 years of Digital Campaign and content management experience across digital channels
  • Data driven decision making
  • Client and stakeholder management
  • Relationship building
  • Presentation and communication skills
Nice to have:
  • Customer journey mapping
  • Life Sciences Industry Marketing
  • Product lifecycle management
  • Multichannel marketing
  • Tools nice to have, but not a must:  OCE, SFMC, Journey Builder  or any similar system, Workfront
What can we offer:
  • Replacement contract
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

What will you do?

  • End to End orchestration to deliver integrated cross channel campaigns
  • Demand and capacity planning
  • Helps identify relevant global assets for local adaptation and re use
  • Creates Production Briefing and engages with The Lab
  • Support data driven approach to support actionable insights for content optimization
  • Coordinates with local agencies  if needed
  • Best Practice insights sharing across LEMs GEMs network
What do we expect?
  • 3-4 years of Digital Marketing Strategy experience
  • 3 years of Digital project management  experience
  • 3-5 years of Digital Campaign and content management experience across digital channels
  • Data driven decision making
  • Client and stakeholder management
  • Relationship building
  • Presentation and communication skills
Nice to have:
  • Customer journey mapping
  • Life Sciences Industry Marketing
  • Product lifecycle management
  • Multichannel marketing
  • Tools nice to have, but not a must:  OCE, SFMC, Journey Builder  or any similar system, Workfront
What can we offer:
  • Replacement contract
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Precast Development Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami biznesowymi. Zarządzanie generowaniem leadów i współpraca z agencjami (Google Ads, Meta Ads). Kompleksowe prowadzenie mediów społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube). Wsparcie strony...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Precast Development Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...
  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista ds. Prospectingu i Leadów / Business Development Specialist  

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    START Preferowany start już od zaraz (np. 1-4 tygodnie), ale jeśli udowodnisz nam, że “potrafisz w prospecting”, to poczekamy na Ciebie nawet 3 miesiące. OBSZAR WSPÓŁPRACY / ZAKRES Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem Linkedin Sales Navigator, Baza...
  • Koordynator Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Współtworzę strategię marketingową i realizuję działania promocyjne dla klientów biznesowych. Odpowiadam za przygotowanie spójnych treści na social media, stronę internetową oraz materiały promocyjne. Tworzę prezentacje, webinary, filmy instruktażowe i inne materiały...
  • Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA Tworzę i realizuję działania marketingowe wspierające rozwój sprzedaży w sektorze B2B. Przygotowuję i publikuję treści na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych. Tworzę prezentacje handlowe i marketingowe oraz współpracuję z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...