Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Customer Analytics

QIAGEN BUSINESS SERVICES
Wrocław
praca stacjonarna
2501 dni temu

QIAGEN is one of the world’s leading biotechnology companies. With our sample to insight solutions that unlock valuable molecular information from biological samples, QIAGEN helps to improve healthcare and safeguard our societies, enables the development of new medicines and paves the way for scientific breakthroughs.

 

Join the revolution – and see how you can make a difference.

 

Manager Customer Analytics
Job ID#: 10014

Location: Wroclaw (Breslau), Poland

Functional Area: Marketing & Product Management
Employment Type: Regular Full-Time
Duration: unlimited

 

Position Description

 

QIAGEN is one of the most successful biotech companies. As the leading provider of innovative purification technologies, molecular testing solutions, and smart bioinformatics, our customers are at the forefront of the molecular biology revolution, and advancing patient health. Join the revolution — see how you can make a difference. 
As a leader in biotechnology, we strive for excellence in our marketing capabilities as well. We value the attention of our customers, thus we want to maximize the value of our marketing activities for them while simultaneously minimize the number of touchpoints.

The team evaluating and optimizing omni-channel marketing on a global scale is called Marketing Insights and Analytics and is at the core of our internal Marketing Agency. By joining this team as a Manager Customer Analytics you will be responsible for:
  • Pro-actively and on request generate insights on customer interests and behaviors as well as campaign performance for both the online and offline side of the business and feedback this information to stakeholders.
  • Team up with business teams and consult them on analytics methods and on reaching out to the right customer segments at the right time; challenge the current customer segmentation approach and enhance it to maximize the value of touchpoints with our customers.
  • Ensure high quality, on-time execution of customer segmentations and reporting requests in responsibility of the local team by guiding, managing and supporting junior data analysts.
  • Coach local team and engage in managing stakeholders if required.
  • Drive the continuous improvement of our analytics capabilities and processes to enhance their efficiency and ensure their compliance with data protection guidelines (e.g., automation segmentations and reporting with interactive dashboards).
  • Engage in the enhancement of the marketing customer data strategy from an analytics and segmentation point to enable more personalized and relevant marketing messaging.
  • Define requirements for our IT team to enhance the analytics data backend with a focus on customer analytics, segmentation, and standardized campaign reporting.
Position Requirements:
  • Master’s Degree in sciences, mathematics, computer sciences, or similar quantitative fields.
  • Successful track record in leading technical or analytics projects.
  • 5+ years of experience in similar roles with a minimum of 2+ years of experience as team manager or leader in analytics.
  • Very good SQL skills are required for analytics, customer segmentations and ad-hoc requests.
  • Good MS Excel skills mandatory.
  • Excellent communication skills able to convey ideas, facts and information effectively.
  • Ability to choose appropriate analytical approaches leveraging analytics project experiences.
  • Good knowledge of one programming language, e.g., R/Python, is a plus.
  • Experience with CRM (e. g. Salesforce.com) and Marketing Automation platforms (e. g. Eloqua) and SAP is a plus.
  • Capability to visualize results using interactive dashboards (e.g. Qlik, PowerBI) is a plus.
  • Very good English skills, German is a plus.
Personal Requirements:
  • Outstanding analytical, quantitative and problem-solving capabilities.
  • Entrepreneurial mind-set, good sense of humor and strong personality.
  • Willingness to travel once every 1 or 2 months.
  • Superior interpersonal / team-building skills, particularly in a global / intercultural environment.
  • Proactive and independent personality with attention to details.
We offer:
  • Possibility to develop in an international company;
  • Attractive office location in Sky Tower;
  • Attractive benefits package;
  • Language classes;
  • Private medical care;
  • Group Life Insurance;
  • Friendly atmosphere;
  • Happy Monday :)

 

 

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...