Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Manager ds. Komunikacji

Staff Partners
Poznań
11 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
rekrutacja online
429 dni temu

Dla jednego z naszych Klientów - spółki specjalizującej się głównie w kompleksowych usługach energetycznych i multitechnicznych dla obiektów przemysłowych, komercyjnych i logistyczno magazynowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Manager ds. Komunikacji
Miejsce pracy: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań zapewniających pozytywny wizerunek Spółek w mediach i opinii publicznej oraz wsparcie działalności marketingowej Spółek a w szczególności za:

  • Zbudowanie i wdrożenie polityki komunikacji - 360 stopni dla spółek, zgodnie ze strategią Grupy 
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółek oraz pozycjonowanie jej Ekspertów
  • Budowanie relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wg rocznego planu działań
  • Zarządzanie media relations, w tym nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami branżowymi oraz Social Media 
  • Pełnienie roli koordynatora komunikacji kryzysowej, opracowywanie przekazów     
  • Zapewnienie kalendarza wydarzeń branżowych, w których przewidziany będzie udział reprezentacji Spółki, przygotowanie przekazów,     pozycjonowania
  • Udział w projektach strategicznych spółek i Grupy oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji i planów marketingowych, monitorowanie ich realizacji i efektów wg przyjętych KPI
  • Rozpowszechnianie dobrych praktyk i norm etycznych Grupy
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, działami Komunikacji w spółkach zależnych w Grupie w Polsce
  • Zarządzanie budżetem komunikacji

 

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji
  • Znajomość problematyki gospodarczej i biznesowej ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych z energetyką, środowiskiem i  zrównoważonym rozwojem;
  • Doświadczenie w zakresie komunikacji B2B
  • Płynna znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność strategicznego myślenia
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • Doskonałe umiejętności wyrażania się w mowie i piśmie
  • Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu

 

  • Autonomię w realizacji powierzonych zadań
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin 
  • Możliwość osobistego wpływu na realizację celów biznesowych Spółki
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pracowniczych, w tym ubezpieczenie NNW, opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport,
  • Akcjonariat pracowniczy
  • System benefitów pozapłacowych

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.