- Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej,
- Tworzenie i koordynacja budżetu marketingowego
- Definiowanie, analiza i zwiększanie kluczowych KPI,
- Zarządzanie podległym zespołem (offline, digital, graficy, PR, marketing operacyjny),
- Bieżąca współpraca marketingowa z partnerami zagranicznymi,
- Segmentacja klientów, analiza rentowności i planowanie działań adresowanych do poszczególnych grup B2B oraz B2C,
- Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie, itp.),
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
- Raportowanie i ścisła współpraca z Zarządem.
- Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu, rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie atutem,
- Głęboka wiedza i praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, w tym w zakresie marketingu strategicznego, komunikacji dla sektorów B2C oraz B2B,
- Doświadczenie w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek,
- Doskonałe umiejętności zarówno komunikacji w formie pisemnej i ustnej jak i umiejętność prezentacji,
- Zorientowanie na sprzedaż i ROI,
- Umiejętność zarządzania projektami,
- Wysokie umiejętności analityczne, kreatywność, inicjatywa i przedsiębiorczość,
- Gotowość do realizacji zadań przy określonym budżecie marketingowym,
- Gotowość do podroży służbowych.
|
|
- Ambitną i pełną wyzwań pracę w firmie wysokich technologii,
- Możliwość współpracy przy ciekawych i odpowiedzialnych projektach,
- Zdobycie doświadczenia w dynamicznym zespole,
- Przyjazną atmosferę pracy.
|