Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Manager ds. Programów Lojalnościowych

Manager ds. Programów Lojalnościowych

Michael Page
Warszawa
praca stacjonarna
4338 dni temu
MP_Logo MP_claim
main img
Manager ds. Programów Lojalnościowych
   
   
   
   
   
 

Job details

Publication Date: 2014-01-20
Reference: WSMH12359
Location: Warszawa

Michael Page is one of the world’s leading professional recruitment consultancies, specialising in the placement of candidates in permanent and temporary positions.

 
   
   
 

Naszym Klientem jest jedna z największych sieci handlowych w Polsce, posiadająca hipermarkety w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy osoby doświadczonej w tworzeniu i rozbudowywaniu programów lojalnościowych.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie programu lojalnościowego oraz dostarczenie informacji o zachowaniach klientów, ich zwyczajach oraz innych informacji mogących pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji w ramach całej organizacji.


Job description:
- Stworzenie, wdrożenie i zarządzanie ogólnopolskim programem lojalnościowym
- Zbudowanie i rozwijanie bazy danych klientów
- Segmentacja bazy danych
- Nadzór i koordynacja funkcjonowania programów przy współpracy z dedykowaną firmą zewnętrzną
- Współpraca z działami mającymi wpływ na poprawne działanie programu (IT, Operacja, Finanse, etc.
- Realizowanie założeń biznesowych i celów marketingowych związanych z programem lojalnościowym
- Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę i weryfikację budżetu programu
- Tworzenie raportów na podstawie analizy bazy danych programu lojalnościowego
- Tworzenie strategii komunikacji, dobór odpowiednich narzędzi i środków przekazu
- Analiza danych konsumenckich, tworzenie algorytmów dotyczących ich zachowań
- Rekomendacja rozwiązań na podstawie zgromadzonych danych
- Wsparcie dla działu handlowego i marketingowego
Who we are looking for:
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub ekonomii
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w branży retail w kontekście opracowywania i wdrażania dużych projektów dotyczących programów lojalnościowych
- Praktycznej znajomości zasad konstruowania i funkcjonowania programów lojalnościowych
- Doświadczenie w budowaniu biznes planów dla podobnych inicjatyw
- Umiejętność zarządzania projektem przy współpracy z pozostałymi działami firmy (sprzedaż, Marketing, IT, Finanse, Dział Prawny)
- Znajomość nowych mediów; swobodne poruszanie się w nowoczesnych kanałach komunikacji z konsumentem
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Łatwość w pracy koncepcyjnej i myśleniu strategicznym
- Inicjatywa, kreatywności w działaniu
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office