Naszym Klientem jest jedna z największych sieci handlowych w Polsce, posiadająca hipermarkety w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy osoby doświadczonej w tworzeniu i rozbudowywaniu programów lojalnościowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie programu lojalnościowego oraz dostarczenie informacji o zachowaniach klientów, ich zwyczajach oraz innych informacji mogących pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji w ramach całej organizacji.
- Stworzenie, wdrożenie i zarządzanie ogólnopolskim programem lojalnościowym - Zbudowanie i rozwijanie bazy danych klientów - Segmentacja bazy danych - Nadzór i koordynacja funkcjonowania programów przy współpracy z dedykowaną firmą zewnętrzną - Współpraca z działami mającymi wpływ na poprawne działanie programu (IT, Operacja, Finanse, etc. - Realizowanie założeń biznesowych i celów marketingowych związanych z programem lojalnościowym - Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę i weryfikację budżetu programu - Tworzenie raportów na podstawie analizy bazy danych programu lojalnościowego - Tworzenie strategii komunikacji, dobór odpowiednich narzędzi i środków przekazu - Analiza danych konsumenckich, tworzenie algorytmów dotyczących ich zachowań - Rekomendacja rozwiązań na podstawie zgromadzonych danych - Wsparcie dla działu handlowego i marketingowego
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub ekonomii - Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w branży retail w kontekście opracowywania i wdrażania dużych projektów dotyczących programów lojalnościowych - Praktycznej znajomości zasad konstruowania i funkcjonowania programów lojalnościowych - Doświadczenie w budowaniu biznes planów dla podobnych inicjatyw - Umiejętność zarządzania projektem przy współpracy z pozostałymi działami firmy (sprzedaż, Marketing, IT, Finanse, Dział Prawny) - Znajomość nowych mediów; swobodne poruszanie się w nowoczesnych kanałach komunikacji z konsumentem - Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków - Łatwość w pracy koncepcyjnej i myśleniu strategicznym - Inicjatywa, kreatywności w działaniu - Biegła znajomość języka angielskiego - Praktyczna znajomość pakietu MS Office
|