- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- analizowanie kluczowych etapów procesów logistycznych i wskazywanie obszarów wymagających poprawy
- opracowywanie i wdrażanie działań podnoszących wydajność oraz ograniczających koszty
- identyfikacja przyczyn błędów, przygotowywanie rekomendacji oraz monitorowanie efektów zmian
- definiowanie i rozwijanie wskaźników efektywności procesów
- raportowanie wyników, ocena realizacji KPI oraz planowanie kolejnych usprawnień
- wspieranie wdrażania rozwiązań technologicznych wzmacniających efektywność operacji
- wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów
- minimum 7 lat praktyki w logistyce lub pokrewnych środowiskach operacyjnych
- umiejętność projektowania i doskonalenia procesów, w tym mapowania przepływów
- doświadczenie w wprowadzaniu zmian i zarządzaniu zespołem operacyjnym
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i dobra znajomość Excela
- konsekwencja, komunikatywność i orientacja na mierzalne rezultaty
- mile widziane doświadczenie z obszaru produkcji w zakresie pracy z KPI oraz usuwania wąskich gardeł
- prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- kartę sportową z dofinansowaniem
- ubezpieczenie na życie dla pracownika i rodziny
- atrakcyjne zniżki pracownicze
- program premiujący polecenia kandydatów
- bony świąteczne
- wsparcie fundacji pracowniczej
- wyprawkę dla nowo narodzonego dziecka
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.