Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Manager Operacyjny (Supply Chain i Logistyka)
Miejsce pracy: Wrocław
- Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta i pasji do zdrowego i dobrego jedzenia.
- Zaufanie do podejmowanych przez Ciebie nowych inicjatyw w celu przełożenia strategii handlowej i planów rozwoju biznesowego Auchan Polska na wymagania operacyjne wobec logistyki realizowanej w sklepach.
- Umożliwimy Ci działanie zgodne z zasadami odpowiedzialnego biznesu. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie marnotrawstwu żywności i użycia plastiku oraz promocja zdrowego jedzenia i zmniejszenie naszego śladu węglowego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Narzędzia do pracy: telefon, laptop.
- Ubezpieczenie medyczne i na życie.
CEL STANOWISKA:
Zarządzanie całością operacji logistycznych w 5 sklepach znajdujących się w aglomeracji Wrocławskiej. Dotyczy to zarówno logistyki wewnętrznej w sklepach, zarządzania zapasem jak i realizacji zamówień oraz dostaw dla klientów e-commerce. Realizacja strategii kompleksowej obsługi klientów łączącej w jedna całosc sklepy stacjonarne, e-commerce oraz obsługę posprzedażową (omnichannel).
- Budowaniu, zarządzaniu i rozwijaniu organizacji logistyki w sklepach aglomeracji Wrocławskiej (5 lokalizacji handlowych).
- Kierowaniu bieżącą pracą i rozwojem lokalnego fulfillmentu na potrzeby e-commerce, oraz zapewnieniu realizacji celów biznesowych firmy.
- Współpracy z ekipami sklepów dla osiągnięcia optymalnej efektywności procesów oraz utrzymania dostępności i odpowiedniego poziomu zapasów w każdej lokalizacji.
- Zapewnieniu standardów i jednolitości procesów, spójnych z całym łańcuchem dostaw.
- Zdefiniowaniu średnio i krótkoterminowych planów i działań wspierających pracę magazynów i dystrybucji.
- Nadzorze nad procesem składowania, planowania, optymalnego wykorzystania powierzchni magazynowej.
- Organizacji operacyjnej specjalnych akcji promocyjnych i sezonowych.
- Dążeniu do ciągłego rozwoju zarówno w zakresie poziomu obsługi klientów jak i efektywności kosztowej.
- Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki logistyczne.
- Min. 5 - letniego doświadczenia w zarządzaniu procesami logistycznymi, w tym obsłudze B2B, fulfillment center.
- Doświadczenia w organizacjach o wysokiej dynamice działania i dużej ilości dziennych operacji/ transakcji.
- Doświadczenia i umiejętności w zarządzaniu zespołem.
- Doświadczenia w ustalaniu celów i planowaniu zasobów.
- Znajomości zasad zarządzania zapasem.
- Znajomości technik i metod zarządzania efektywnością i jakością procesów magazynowych.
- Zrozumienia najnowszych trendów w technologiach logistycznych i praktykach zarządzania.
- Doświadczenia w analizie kosztów i zarządzaniu budżetem.
- Znajomości rozwiązań i systemów wspierających procesy logistyczne (WMS).
- Dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów, systematyczności.
- Orientacji na Klienta i wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikowania się.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2).
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Manager Operacyjny (Supply Chain i Logistyka)
Miejsce pracy: Wrocław
BENEFITY