Zakres obowiązków :
Tworzenie aranżacji sklepowych witryn oraz części sali sprzedaży (instrukcji na salony, kordynacja sklepów w obszarach VM, kordynacja implementacji instrukcji )
Dostosowanie wystroju do sezonów i promocji (umiejętność dostosowania VM do zmiennych-sezonu, sprzedaży itd)
Analiza sprzedaży i trendów- bycie na bieżąco z trendami modowymi
Kontrola jakości i utrzymanie standardów na salonach
zarządzanie ekspozycją towaru na różnych typach mebli oraz z różnorodnym asortymentem
Wymagania:
kreatywność i zmysł estetyczny
znajomość trendów rynkowych
umiejętność pracy w zespole (współpraca z działem produktu, sprzedaży, marketingu)
umiejętność wdrażania instrukcji na ok 200 sklepów
umiejętność skutecznej ekspozycji towaru
mobilność (praca w terenie)
doświadczenie na podobnym stanowisku- branża modowa
Oferujemy :
-zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy dostosowanym do potrzeb kandydata lub umowę zlecenia (elastyczny grafik)
-stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość awansu
system premii prowizyjnych
-plan pracy dostosowany do potrzeb pracownika
-zakupy na preferencyjnych warunkach
-możliwość przystąpienia do pakietu sportowego lub ubezpieczenia grupowego
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.