Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Manager zespołu ds. logistycznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Żywiec
Nr Ref.: 7-21-24789/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z dalszym rozwojem, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Manager zespołu ds. logistycznej obsługi klienta.
Miejsce pracy: Żywiec
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem call center odpowiedzialnym za obsługę klientów pod kątem logistycznym
- analiza wyników, kontrola realizacji KPI pod kątem dalszych usprawnień procesów
- wyznaczanie priorytetów, rozwiązywanie problemów
- dbanie o bardzo dobrą jakość obsługi klienta
- realizacja planowanych inicjatyw/projektów np. akcje promocyjne
- ścisła współpraca z działem zakupów i działem logistyki
- optymalizacja stanu zapasów
Miejsce pracy: Żywiec
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem call center odpowiedzialnym za obsługę klientów pod kątem logistycznym
- analiza wyników, kontrola realizacji KPI pod kątem dalszych usprawnień procesów
- wyznaczanie priorytetów, rozwiązywanie problemów
- dbanie o bardzo dobrą jakość obsługi klienta
- realizacja planowanych inicjatyw/projektów np. akcje promocyjne
- ścisła współpraca z działem zakupów i działem logistyki
- optymalizacja stanu zapasów
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- m.in. 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająća swobodną komunikację - warunek konieczny
- znajomość procesów logistycznych
- silne zdolności analityczne
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość programów klasy ERP będzie atutem
- m.in. 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająća swobodną komunikację - warunek konieczny
- znajomość procesów logistycznych
- silne zdolności analityczne
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość programów klasy ERP będzie atutem
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- stabilne waqrunki zatrudnienia
- szkolenia, możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturach firmy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/produkcja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- stabilne waqrunki zatrudnienia
- szkolenia, możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturach firmy
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/produkcja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.