Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania: Przeprowadzanie analiz rynkowych i gromadzenie danych z różnych źródeł. Przygotowywanie prezentacji i raportów na podstawie danych wewnętrznych, zewnętrznych i wyników badań. Interpretacja danych marketingowych i formułowanie praktycznych wniosków. Skuteczne wyszukiwanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat 20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
2 dni
Kluczowe Zadania Prowadzenie zaawansowanej analizy rynku w sektorze obronnym (trendy, możliwości, potencjał wzrostu). Aktywna realizacja strategii rozwoju biznesu, identyfikacja klientów i partnerów. Kreowanie i implementacja planów marketingowych (pozycjonowanie, wyceny, promocje). Udział w...
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat 20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
5 dni
Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu identyfikacji i realizacji nowych...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
6 godz.
Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
1 dni
Twoja Rola Prowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów (od koncepcji do komercjalizacji). Zarządzanie cyklem życia produktu i monitorowanie jego sukcesu. Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami opakowań i partnerami zewnętrznymi. Opracowywanie harmonogramów i kontrola ich...
Our Client is a global market and technology leader in Engineered Joining Technology solutions, with more than 60 years of manufacturing and product-development experience across Europe, the Americas and Asia-Pacific.
Currently they are looking to employ a Market Analyst EMEA who will join their team in Kraków.
Marketing Analyst EMEA
Numer referencyjny: nfi. marketing220915
Miejsce pracy: Kraków
The key objectives:
Define EMEA market potential in specified geographical and industrial markets Provide a qualitative and quantitative assessment of the competitors present in these markets Define positioning/sales argumentation information to effectively displace the identified competitors
Main responsibilities:
Prepare a 12 month rolling plan of market analysis activities to support EMEA sales strategy.
Use desk research, market feedback and third party research to gather market intelligence which can be used to define sales growth potential.
Prepare research brief for suppliers of third party market intelligence.
Define KPIs that can be used to track the gathering, analysis and use of market intelligence.
Create a platform to give EMEA colleagues easy access to market intelligence information.
Other duties as assigned or requested.
Preferred Qualifications/Experience:
3+ years of relevant, progressive experience within marketing analytics across multi-channel and multi-region activities
Experience with project management
Proven ability to drive research and translate findings into a targeted marketing strategy
Experience creating strategies for marketing with product launches
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania: Przeprowadzanie analiz rynkowych i gromadzenie danych z różnych źródeł. Przygotowywanie prezentacji i raportów na podstawie danych wewnętrznych, zewnętrznych i wyników badań. Interpretacja danych marketingowych i formułowanie praktycznych wniosków. Skuteczne wyszukiwanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat 20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
2 dni
Kluczowe Zadania Prowadzenie zaawansowanej analizy rynku w sektorze obronnym (trendy, możliwości, potencjał wzrostu). Aktywna realizacja strategii rozwoju biznesu, identyfikacja klientów i partnerów. Kreowanie i implementacja planów marketingowych (pozycjonowanie, wyceny, promocje). Udział w...
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
ekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat 20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
5 dni
Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu identyfikacji i realizacji nowych...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
6 godz.
Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
1 dni
Twoja Rola Prowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów (od koncepcji do komercjalizacji). Zarządzanie cyklem życia produktu i monitorowanie jego sukcesu. Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami opakowań i partnerami zewnętrznymi. Opracowywanie harmonogramów i kontrola ich...