Marketing Automation Specialist

Tutlo Sp. z o.o.

Warszawa

7 dni temu

O firmie: Tutlo powstało z myślą o elastyczności. Wspólnie budujemy nową rzeczywistość dla zdalnej nauki j. angielskiego oferując kursy na żądanie z każdego miejsca na świecie. Mamy już blisko 10 000 aktywnych użytkowników, korzystających z 45 różnych kursów, prowadzonych przez ponad 300 native speakerów i ponad 300 lektorów polskojęzycznych.

 

Wierzymy, że w biznesie, w relacjach z pracownikami i klientami, najważniejsze są: szczerość, otwartość i szacunek do drugiego człowieka. Jesteśmy ciekawi świata, zainspirowani do działania oraz do dalszego rozwoju i poszukujemy osób, które chcą rozwijać się wspólnie z nami!

Marketing Automation Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Podsumowanie:


Szukamy osoby zainteresowanej nowymi technologiami, marketing automation i IT.

  • Sprawiaj, żeby dane z formularza automagicznie trafiły do CRM
  • Dodawaj automagicznie osoby, które zapisują się na stronie internetowej do pokoju webinarowego
  • Twórz automatyzacje liczące, sortujące, przydzielające, sms-ujące, wysyłające, odpowiadające… i wiele więcej.

 

Tego wszystkiego nauczysz się na tym stanowisku - bez konieczności programowania.

Zespół Marketing Automation tworzy, optymalizuje i automatyzuje kluczowe dla rozwoju procesy dotyczące marketingu, sprzedaży i innych działów w firmie, za pomocą najnowszych narzędzi internetowych.

Obowiązki:
  • Rozwiązywanie problemów biznesowych poprzez tworzenie i automatyzację procesów
  • Wdrażanie projektów IT, tworzenie dokumentacji nowych rozwiązań
  • Utrzymanie i rozwój obecnych automatyzacji
  • Zarządzanie użytkownikami i konfiguracja narzędzi w systemie HubSpot
  • Wdrażanie rozwiązań analitycznych do mierzenia efektywności działań marketingowych
  • Komunikacja z pracownikami Tutlo i codzienne rozwiązywanie ich potrzeb w systemie ticketowym
  • Prowadzenie szkoleń z działania systemu CRM i innych

  • *Do Twoich obowiązków nie będzie należało: pisanie postów na social media, ustawianie reklam na Facebooku, projektowanie okładek ebooków. Będziesz za to częścią teamu odpowiedzialnego za to, żeby różne systemy marketingowe były ze sobą zintegrowane i żeby operacje przebiegały możliwie sprawnie.
Wymagania:
  • *Ta pozycja nie wymaga umiejętności programowania, ale jest skierowana do osób zainteresowanych technologią, digital marketingiem i narzędziami IT*
  • Entuzjazm i umiejętność precyzyjnej komunikacji - będziesz miał(a) codzienny kontakt z ludźmi z całej firmy
  • Angielski na poziomie przynajmniej B1/B2 - będziesz w stałym kontakcie z zagranicznym supportem naszych partnerów technologicznych i z pracownikami Tutlo z innych krajów
  • Pomimo, że na tym stanowisku nie musisz umieć programować, znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript będzie dużym plusem
  • Mile widziane studia (ukończone lub w trakcie) na kierunkach ścisłych (informatyka, matematyka, statystyka, itp.). Studia i kursy online też się liczą!
  • Mile widziane własne, poboczne projekty - np. potrafisz zrobić stronę internetową? Pochwal się!
Co możemy Ci zaoferować?
  • Stabilna współpraca
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego 
  • Realny wpływ na rozwój firmy i produktu
  • Program motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami
  • Elastyczne godziny pracy 
  • Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej na dogodnych warunkach
  • Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop, oprogramowanie
  • Swobodna atmosfera i brak dress code’u 

 

Poznaj

Tutlo Sp. z o.o.

Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. ...
Praca Specjalista ds. Marketingu Sieciowego