Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing & Brand Manager

HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Łódź
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
499 dni temu
Firma powstała w 1981. Tworzy sieć własnych salonów firmowych i osiąga pozycję lidera w dziedzinie kreowania mody dla najbardziej wymagających i eleganckich kobiet. Tym, co najbardziej wyróżnia wyroby marki Hexeline, to rozpoznawalny styl, wyrafinowane tkaniny, znakomity krój i wykonanie. Kolekcje Hexeline to efekt doskonałego wyczucia stylu i reagowania na trendy mody.
 
Obecnie do naszego Salonu poszukujemy pasjonatów mody,
zainteresowanych pracą na stanowisku:
Marketing & Brand Manager
Miejsce pracy: Łódź
OPIS STANOWISKA
  • Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży.
  • Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych koncepcji wizualnych oraz treściowych, które odzwierciedlają wartości i osobowość marki.
  • Tworzenie kampanii marketingowo- sprzedażowych we wszystkich kanałach komunikacji, z naciskiem na digital marketing, social media, PR oraz tradycyjne media.
  • Monitorowanie i analiza wyników działań brandingowych, identyfikacja możliwości rozwoju marki w obszarze e-commerce.
  • Monitorowanie i analizowanie wyników kampanii, identyfikowanie trendów, wyciąganie wniosków oraz wprowadzanie rekomendacji, aby nasze działania były coraz bardziej efektywne.
  • Zarządzanie projektami brandingowymi, od koncepcji po realizację, zapewniając spójność i wysoką jakość we wszystkich punktach styku z klientem.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym, optymalizacja kosztów oraz efektywne alokowanie zasobów.
  • Współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży, projektowania i produkcji w celu zapewnienia spójności i efektywności działań brandingowych.
  • Bieżące monitorowanie trendów rynkowych, analiza działań konkurencji i adaptacja strategii marketingowej do dynamicznie zmieniającego się rynku.
  • Kreowanie angażujących i inspirujących treści marketingowych, w tym materiałów promocyjnych, newsletterów etc.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi partnerami.
WYMAGANIA
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży odzieżowej lub pokrewnej.
  • Doskonała znajomość nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych/brandingowych.
  • Udokumentowane sukcesy w planowaniu i realizacji kreatywnych kampanii marketingowych, szczególnie w obszarze digital marketingu.
  • Udokumentowane sukcesy w budowaniu i zarządzaniu marką.
  • Silne umiejętności analityczne i zdolność do pracy z danymi.
  • Niesamowita kreatywność, proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (systemy premiowania).
  • Pakiet socjalny.
  • Szkolenia produktowe.
  • Obcowanie z modą na najwyższym poziomie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...