Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Channel Manager

Brandnova
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1492 dni temu

BPO International oferuje usługi outsourcingowe najwyższej jakości, ściśle dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Główne obszary usług, w których specjalizuje się BPO International to marketing, obsługa klienta, obsługa administracyjna, usługi IT, HR i payroll.

 

Brandnova wiele różnych osobowości. Jesteśmy zespołem zorganizowanym w ramach BPO International. Jako niezależni specjaliści i eksperci, wspólnymi siłami, kompleksowo obsługujemy projekty marketingowe dla naszych klientów. Stawiamy na efektywną współpracę i innowacyjne podejście.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

 

 

Marketing Channel Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje codzienne obowiązki będą obejmowały:
  • Zarządzanie strategią marketingową w kanale directowym ( SMS/ EMAIL).
  • Planowanie i tworzenie harmonogramu akcji.
  • Prowadzenie testów marketingowych.
  • Budowanie programów lojalnościowych.
  • Badanie ścieżki zachowania konsumenta.
  • Analizowanie i optymalizowanie wyników kampanii marketingowych.
  • Optymalizowanie wyników finansowych, badanie nowych hipotez.
  • Tworzenie pomysłów na angażowanie konsumenta
  • Współtworzenie strategii monetyzacji bazy.
Zalety:
  • Samodzielne stanowisko z dużą odpowiedzialnością.
  • Możliwość wykazania się kreatywnością i wykorzystania potencjału analitycznego.
Sprawdzisz się u nas jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w realizacji zadań/projektów nakierowanych na maksymalizację profitu lub w oparciu o KPI, w obszarze marketingu, obsłudze klienta ( contact center ) i / lub e-commerce.
  • Posiadasz doświadczenie z Klientem indywidualnym (sektor B2C).
  • Analizowanie wyników kampanii to dla Ciebie pestka, a na dodatek lubisz pracę z cyframi.
  • Umiesz pracować w sposób wielozadaniowy.
  • Łatwo rozwiązujesz problemy i masz w sobie gotowość do przejmowania inicjatywy.
  • Chcesz usprawniać procesy i wdrażać nowe rozwiązania.
  • Cechuje Cię samodzielność, dokładność, terminowość i proaktywna postawa.
  • Posiadasz umiejętności analityczne i organizacyjne.
  • Znasz pakiet MS Office, a zwłaszcza Excela.
Zapewniamy:
  • Zatrudnienie w ramach B2B lub zlecenia
  • Solidna dawka praktycznej wiedzy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca zdalna
  • Dni wolne w postaci bonusu
  • Relacja oparta na zaufaniu
  • Swobodny dresscode
  • Biuro przy Marszałkowskiej
  • Taras z super widokiem
  • Strefa chillout
  • Zniżka pracownicza w kantynie
  • Integracje
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
Jak wygląda proces rekrutacyjny
  • Twoja aplikacja
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Zadanie rekrutacyjne
  • Spotkanie rekrutacyjne z managerem i HR
  • Ustalenie warunków współpracy
  • Początek przygody
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...