Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
praca nad komunikacją z klientami poprzez bazę danych aktywne wychodzenie do klientów z promocjami, akcjami rabatowymi – zarządzanie akcjami promocyjnymi współtworzenie i realizacja planu marketingowego współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i drukarniami - zarządzanie...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...
As Marketing & Employer Branding Specialist, you will be responsible for creating and setting up external employer branding projects and implementation of EB strategies, which will include: recruitment campaigns, various activities designated to potential candidates to raise company’s profile and image. You will be also responsible for cooperation with universities and networks of professionals to support our brand and business goals.
If you are a passionate marketing professional with a proven track record of Employer Branding campaigns/projects, if you are goal-oriented, with a keen ability to handle multiple projects simultaneously in a very fast-paced environment; if you are experienced in event management and possess strong planning and self-organization skills, and finally, if you are fluent in English...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
praca nad komunikacją z klientami poprzez bazę danych aktywne wychodzenie do klientów z promocjami, akcjami rabatowymi – zarządzanie akcjami promocyjnymi współtworzenie i realizacja planu marketingowego współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i drukarniami - zarządzanie...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
Poszukujemy samodzielnej i otwartej na nowe wyzwania osoby do zespołu Działu Społeczności Uczących Się. W dziale tym, jako grupa ekspertów różnorodnych dziedzin, tworzymy i promujemy rozwiązania edukacyjne zwiększające zainteresowanie nauką oraz nią inspirowane. Prototypujemy i...