specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
SEIKO, japoński koncern o globalnym zasięgu, jest jednym z wiodących dostawców innowacyjnych produktów i usług, działającym w obszarze zaawansowanych technologii, m.in. w dziedzinie optyki i produkcji soczewek okularowych.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Marketing Manager- Seiko Optical
Miejsce pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
współpraca z centralą firmy przy tworzeniu strategii promocyjnej marki - odpowiedzialność za reklamę, digital marketing, promocje sprzedaży, trade marketing,
monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych, analizowanie wyników badań marketingowych,
opracowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych oraz nadzór nad ich realizacją we współpracy z centralą firmy, agencjami reklamowymi i podwykonawcami,
koordynowanie procesu wdrażania nowych produktów,
udział w targach, organizowanie eventów i prezentacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie wspólnie z centralą firmy strategii marki SEIKO na rynku polskim w zakresie marketingu, realizację celów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży oraz udziału marki SEIKO w rynku.
Wymagania:
niezbędne kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu międzynarodowej firmy lub jako Account Manager w agencji reklamowej,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
doskonałe posługiwanie się językiem polskim (korekty tłumaczeń),
bardzo dobra znajomość digital marketingu,
wysoka kreatywność, inicjatywa w działaniu, zdolności komunikacyjne,
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w marketingu produktów premium będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
umowę o pracę,
szansę rozwoju zawodowego w renomowanej, międzynarodowej firmie,
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...