Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Opis stanowiska:
- udział w przygotowaniu strategii i planu marketingowego oraz jego realizacji dla marki Monnari
- wsparcie w działaniach operacyjnych oraz promocyjnych marki
- zarządzanie pracą działu
- planowanie, realizacja oraz ewaluacja kampanii marketingowych, jak również nadzór nad produkcją wszelkich materiałów niezbędnych do komunikacji marki
- zarządzanie projektami, w tym prowadzenie projektów specjalnych we współpracy z innymi markami i partnerami zewnętrznymi
- opracowanie i wdrożenie strategii działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży (detal, e-commerce)
- nadzór nad programem lojalnościowym
- organizacja i produkcja sesji zdjęciowych
- nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z mediami, organizacjami zewnętrznymi
- raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji
- aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz agencjami i firmami zewnętrznymi
Wymagania:
- kilkuletnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w branży modowej będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- wiedza ekspercka w zakresie zagadnień marketingowych oraz doświadczenie w budowaniu marki
- umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie
- wysokie zaangażowanie w prowadzone projekty
- umiejętność proaktywnej współpracy na różnych szczeblach organizacyjnych
- umiejętność sporządzania raportów i analiz oraz wyciągania syntetycznych wniosków
- praktyczna znajomość zagadnień public relations
- zdolności organizacyjne
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.