Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy będącej właścicielem i zarządcą centrów handlowych - poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Marketing Managera.
Marketing Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/402/MM
Zadania:
- Wdrażanie strategii marketingowej dla wybranego centrum handlowego
- Określanie i wdrażanie działań celem osiągnięcia pożądanego pozycjonowania obiektu
- Rekomendowanie i zapewnienie skutecznych działań w zakresie komunikacji ATL/BTL
- Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi agencjami w zakresie realizacji strategii marketingowej
- Udział w utrzymywaniu i budowanie relacji z kluczowymi najemcami centrum handlowego (np. określanie pola współpracy w zakresie wspólnych projektów marketingowych)
- Zarządzanie budżetem marketingowym i kontrola efektywności realizowanych działań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu (centra handlowe, retail, agencje reklamowe i eventowe)
- Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowej oraz jej skutecznej implementacji
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
- Duża samodzielność, zorientowanie biznesowe, wiedza marketingowa oraz zdolność wypracowania kompromisu