Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

RSC Auto ID Distribution
Warszawa
praca stacjonarna
2642 dni temu

Ogłoszenie numer: 2053959, z dnia 2018-09-10

Dynamicznie rozwijająca się firma z branży automatycznej identyfikacji oraz fleksograficzna i cyfrowa drukarnia etykiet samoprzylepnych i opakowań RSC Auto ID, poszukuje osoby na stanowisko:

Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
  • Ścisła współpraca projektowa z innymi działami w organizacji,
  • Zarządzanie budżetem obszaru marketingu,
  • Monitoring działań konkurencji,
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,
  • Bieżąca analiza rynku,
  • Planowanie i realizacja aktywnych działań marketingowych kreujących wizerunek firmy,
  • Tworzenie koncepcji i strategii marketingowych kluczowych produktów i usług,
  • Dbanie o wysoki standard świadczonych usług,

Wymagania

  • Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne,
  • Minimum 3- letnie doświadczenie w pracy w marketingu,
  • Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych,
  • Znajomość pakietu Office, w szczególności programu Excel oraz programów graficznych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • Kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie i nieszablonowe myślenie,
  • Znajomość bieżących trendów w marketingu i zdolność do wyprzedzania rynku własnymi pomysłami,
  • Znajomość technik i narzędzi marketingowych,
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji, redagowania tekstów, publikacji tematycznych,
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów biznesowych,
  • Samodzielność, wykazywanie własnej inicjatywy, dynamizm,
  • Dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę,
  • Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia,
  • Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki,
  • Możliwość finansowania studiów, w tym podyplomowych,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Uczestnictwo w targach branżowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...