Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy będącej właścicielem i zarządcą centrów handlowych - poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko Marketing Managera.
-
Wdrażanie strategii marketingowej dla wybranego centrum handlowego
-
Określanie i wdrażanie działań celem osiągnięcia pożądanego pozycjonowania obiektu
-
Rekomendowanie i zapewnienie skutecznych działań w zakresie komunikacji ATL/BTL
-
Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi agencjami w zakresie realizacji strategii marketingowej
-
Udział w utrzymywaniu i budowanie relacji z kluczowymi najemcami centrum handlowego (np. określanie pola współpracy w zakresie wspólnych projektów marketingowych)
-
Zarządzanie budżetem marketingowym i kontrola efektywności realizowanych działań
-
Wykształcenie wyższe
-
Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu
-
Mile widziane doświadczenie w pracy w branży centrów handlowych, retail, agencji reklamowych i eventowych
-
Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowej oraz jej skutecznej implementacji
-
Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
-
Duża samodzielność, zorientowanie biznesowe, wiedza marketingowa oraz zdolność wypracowania kompromisu