Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Elektroniki Użytkowej, poszukujemy obecnie Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii globalnej na podległych 14 rynkach.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży Elektroniki Użytkowej, oferująca najbardziej rozpoznawalne produkty w swoich kategoriach. Ostatnie lata były okresem intensywnego rozwoju i umocnienia organizacji w Polsce i w regionie. Kultura organizacyjna, która stawia na pierwszym miejscu pracownika, stwarza bardzo przyjazne środowisko pracy, a zintegrowany i stabilny zespół jest silnym wsparciem do rozwoju biznesu. Obecnie poszukujemy Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii globalnej na podległych 14 rynkach.
Opis stanowiska
- Rozwój i egzekucja globalnej strategii marketingowej na poziomie podległego regionu,
- Reprezentacja regionu w Centrali i dbanie o interesy lokalnych, podległych rynków,
- Analiza rynku i decyzje strategiczne dotyczące nowych produktów i komunikacji w oparciu o wiedzę rynkową, badania i analizy trendów,
- Planowanie kampanii 360 w cyklach półrocznych,
- Planowanie i zarządzanie budżetem,
- Współpraca przy projektach rozwoju produktów na potrzeby Klientów,
- Koordynacja zespołu w regionie i zarządzanie bezpośrednio 1 osobą,
- Odpowiedzialność za P&L portfolio marek.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe,
- 5 - lat doświadczenie na samodzielnym stanowisku w marketingu w branży FMCG lub Elektronice,
- Umiejętność pracy na portfelu marek,
- Doświadczenie w zarządzaniu markami o zasięgu globalnym,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu markami w regionie,
- Doświadczenie w tworzeniu kampanii trade marketingowych,
- Doświadczenie na marce z komunikacją digital i ATL,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i prezentacji,
- Bardzo dobre umiejętności delegowania i zarządzania wieloma projektami,
- Silne zorientowanie na realizację celów i zespołowe poszukiwanie rozwiązań,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Gotowość do podróży w regionie,
Oferujemy
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.