Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Marketing Manager

Michael Page

Warszawa

125 dni temu

Marketing Manager
Warszawa 32459/001_1549989186

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Elektroniki Użytkowej, poszukujemy obecnie Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii globalnej na podległych 14 rynkach.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży Elektroniki Użytkowej, oferująca najbardziej rozpoznawalne produkty w swoich kategoriach. Ostatnie lata były okresem intensywnego rozwoju i umocnienia organizacji w Polsce i w regionie. Kultura organizacyjna, która stawia na pierwszym miejscu pracownika, stwarza bardzo przyjazne środowisko pracy, a zintegrowany i stabilny zespół jest silnym wsparciem do rozwoju biznesu. Obecnie poszukujemy Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii globalnej na podległych 14 rynkach.

Opis stanowiska

  • Rozwój i egzekucja globalnej strategii marketingowej na poziomie podległego regionu,
  • Reprezentacja regionu w Centrali i dbanie o interesy lokalnych, podległych rynków,
  • Analiza rynku i decyzje strategiczne dotyczące nowych produktów i komunikacji w oparciu o wiedzę rynkową, badania i analizy trendów,
  • Planowanie kampanii 360 w cyklach półrocznych,
  • Planowanie i zarządzanie budżetem,
  • Współpraca przy projektach rozwoju produktów na potrzeby Klientów,
  • Koordynacja zespołu w regionie i zarządzanie bezpośrednio 1 osobą,
  • Odpowiedzialność za P&L portfolio marek.

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe,
  • 5 - lat doświadczenie na samodzielnym stanowisku w marketingu w branży FMCG lub Elektronice,
  • Umiejętność pracy na portfelu marek,
  • Doświadczenie w zarządzaniu markami o zasięgu globalnym, 
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu markami w regionie,
  • Doświadczenie w tworzeniu kampanii trade marketingowych,
  • Doświadczenie na marce z komunikacją digital i ATL,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i prezentacji,
  • Bardzo dobre umiejętności delegowania i zarządzania wieloma projektami,
  • Silne zorientowanie na realizację celów i zespołowe poszukiwanie rozwiązań,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • Gotowość do podróży w regionie,

Oferujemy

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.
Dlaczego Michael Page?
  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

Poznaj

Michael Page

W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.

Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

Kierownik ds. Marketingu to osoba, która kieruje zespołem w dziale marketingu oraz dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych ...
Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager Praca Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (797)
Wałbrzych (65)
Legnica (112)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (294)
Toruń (189)
Lubelskie:
Lublin (256)
Chełm (50)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (816)
Tarnów (98)
Nowy Sącz (78)
Mazowieckie:
Warszawa (2287)
Radom (187)
Płock (68)
Opolskie:
Opole (253)
Nysa (83)
Podkarpackie:
Rzeszów (182)
Przemyśl (52)
Podlaskie:
Białystok (168)
Suwałki (55)
Łomża (44)
Pomorskie:
Gdańsk (553)
Gdynia (316)
Słupsk (98)
Śląskie:
Katowice (617)
Częstochowa (188)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (220)
Elbląg (133)
Ełk (64)
Wielkopolskie:
Poznań (680)
Kalisz (87)
Konin (74)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (438)
Koszalin (114)
Kołobrzeg (56)
Auchan (152)
Tesco (162)
Inditex (39)
Leroy Merlin (176)
Bricoman (15)
STRABAG (13)
ABB (37)
Accenture (65)
Carrefour (229)
PKO BP (328)
PwC (12)
KPMG (42)
Orange (49)
IKEA (51)
Budimex (17)

Rekrutują z Praca.pl