Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

PND FUTURA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Wrocław
praca stacjonarna
2132 dni temu

 Agencja brandingowa PND Futura - tworzymy marki z przyszłością!


PND Futura to agencja brandingowa specjalizująca się w brandingowym i marketingowym rozwoju marek. 

Opracowujemy strategie marek, tworzymy ich identyfikację, projektujemy opakowania, wspieramy komunikacje marketingowe dla czołowych marek, głownie z obszaru FMCG, już od ponad 25 lat.

---

www.pndfutura.pl

Marketing Manager
Miejsce pracy: Wrocław

OPIS STANOWISKA

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko Marketing i PR Manager, zorientowanej na budowanie pożądanego wizerunku oraz promocję agencji z wykorzystaniem przede wszystkim kanałów digital oraz social mediów.



DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • Opracowanie, rozwój i wdrażanie strategii  oraz planów działań marketingowych i PR, które będą realizowane w celu promocji agencji na rynkach polskim i zagranicznych
  • Opracowanie kreatywne, tworzenie i dystrybucja treści do mediów własnych agencji (strona www, kanały w mediach społecznościowych, zwłaszcza Linkedin,  blog) 
  • Optymalizacja strony www, bloga i in: działania SEO, monitoring kanałów digitalowych, analiza danych (Google Analytics), proponowanie i wdrażanie działań poprawiających ich skuteczność 
  • Kreacja i opracowywanie materiałów wsparcia sprzedaży – treści do prezentacji firmowych, credentials, mailingów, tworzenie raportów branżowych
  • Utrzymywanie kontaktów z mediami, opracowanie kucza prasowego, tworzenie artykułów i in. materiałów na potrzeby redakcji, w tym mediów zagranicznych, monitoring mediów 
  • Reprezentowanie agencji na wydarzeniach zewnętrznych (jeśli potrzebne), przygotowywanie wypowiedzi, komentarzy, opinii dla mediów, proponowanie i prowadzenie projektów związanych z udziałem agencji w wydarzeniach i konkursach branżowych
  • Współpraca z zarządem oraz poszczególnymi działami agencji, zwłaszcza z działem New Business oraz działem kreatywnym dla wypracowania optymalnego, skutecznego przekazu 
  • Monitorowanie działań konkurencji w Polsce i zagranicą, research rynku
  • Wsparcie działu New Business i działu kreatywnego w bieżących działaniach.

IDEALNY KANDYDAT:

  • Posiada minimum 2 letnie doświadczenie w jako specjalista do ds. PR lub marketingu
  • Posiada doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej online i PR: zna niezbędne narzędzia, posiada wiedzę praktyczną z obszarów SEO, analityki, kampanii digitalowych 
  • Z łatwością i w ciekawy sposób formułuje wypowiedzi pisemne, dostosowując je do odbiorcy i kanału komunikacji (posiada tzw. lekkie pióro)
  • Potrafi pracować pod presją i dotrzymywać terminów 
  • Posiada umiejętność ustalania priorytetów i umiejętności organizacyjne, wykazując dużą dbałość o szczegóły, z naciskiem na wyniki
  • Stosuje profesjonalne i elastyczne podejście do pracy, jest otwarty, lubi nawiązywać i rozwijać relacje, ma optymistyczne nastawienie do otoczenia
  • Zna angielski w stopniu umożliwiającym sprawne opracowywanie materiałów promocyjnych oraz kontakt z mediami zagranicznymi
OFERUJEMY:
  • Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin (lub w oparciu o inną, preferowaną formę zatrudnienia) 
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w pracy z uznanymi, również międzynarodowymi markami
  • Zdobycie doświadczenia w branży marketingowej i kreatywnej 
  • Niezbędne szkolenia 
  • Awans w ramach struktur agencji
  • Kreatywną, miłą, przyjazną atmosferę w pracy
  • Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia 
Klauzula RODO:

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych jest PND Futura z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 125/204 Wrocław (tel. 71 78 226 41, e-mail: biuro@pndfutura.pl), na który można się kontaktować z pytaniami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.

Podane dane będą przetwarzane na potrzeby obsługi procesu rekrutacji.

Podstawą przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda, wyrażona przez wyraźne działanie, tj. przesłanie CV, której brak uniemożliwia uwzględnienia zgłoszonej kandydatury w procesie rekrutacji.

Podane dane przetwarzane będą wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji, z zastrzeżeniem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, wówczas dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.

Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do podanych danych oraz prawo żądania ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, żądania ich przeniesienia, a także do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również skarga do organu nadzorczego (do 25 maja 2018 r. jest nim GIODO).
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...